momster

Alla inlägg under oktober 2012

Av Veronica helmersson - 1 oktober 2012 01:03

Hallå !
Nu ska jag fan vara helt ärlig.
Jag hatar nätter.
Vill men kan fan inte koppla av och sova ordentligt. Vaknar stup i kvarten och kollar Lill prinsen så han andas och inte sover för hårt.
Ända gången jag kan sova lite bättre är då mannen inte kan sova för då har han lite extra koll.
Funderar skarpt på ett sånt litet larm man sätter på blöjan som de som var här från Skåne hade till sin lilla.
Men kan/får man sova då ?
Nej nu har jag många funderingar som bara snurrar runt i huvudet på mig och var bara tvungen att skriva av mig lite.
Men hoppas på att kunna somna om snart. Men ligger ju klarvaken samtidigt som jag halv sover känns det som :(
Men om ca 30 min är mat dax oxå så lyckas jag somna är de inte länge jag får sova tyvärr :(
Men var vist 2,5 män på 6:an så ska nog kolla på det.
Men nu var det slut oxå :(
Jaja får se vad som börjar nu då.
Så länge de inte är nå skräck är jag nöjd.

Men men sov så gått ni som kan !

Fråga mig

2 besvarade frågor

Presentation


Vi är en familj på 2 vuxna och 3 barn. Mina barn är mitt allt och kommer alltid att vara !
Jag är så himla glad att jag har min familj.

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9
10
11
12
13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards