momster

Alla inlägg under februari 2019

Av Veronica helmersson - 23 februari 2019 20:22

Ja här har det hänt en hel del på 1,5 år !
Kommer en liten snabb uppdatering här, så får vi se om jag kommer ihåg att uppdatera här i fortsättningen :)
För snart 1 år sedan i slutet av april förra året gick min älskade och bästa morfar, barnens oppa bort.
Försöker tänka positivt och se de som så att han slipper ha massa värk nu!
I augusti förra året började vår lilla kille som blivit stor i förskoleklassen och stortrivs.
Kevin började på el uppe på högbergsskolan.
Och bara nån vecka efter att skolorna börjat fick vi veta att barnen ska få ett litet syskon i början av maj i år, till 95% så blir det en liten tjej.
Som vanligt sejer min magkänsla att det kommer komma ut en liten pojk så vi får väl se vem de blir som kikar ut om ett par månader.
Eftersom familjen växer fick vi köpa ny bil med 7 säten, jag klagar inte har velat ha en sån länge ;) blev en Volkswagen Sharon -05a.

En bild från rutin ultraljudet på liten i magen :)
Som vi längtar hela familjen !

Kevin som lyckades dra på sig en fraktur i handleden på friluftsdagen med skolan på Uvberget.
Resultatet blev 4 veckor med gips.

Vår stora tjej som snart kanske inte är enda tjejen i syskon skaran :)

Liten blir stor kan man verkligen seja, och så lik storebror !

Fråga mig

2 besvarade frågor

Presentation


Vi är en familj på 2 vuxna och 3 barn. Mina barn är mitt allt och kommer alltid att vara !
Jag är så himla glad att jag har min familj.

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards