momster

Alla inlägg under augusti 2015

Av Veronica helmersson - 31 augusti 2015 21:45

Jaha vad händer i vårt liv då ?
I morgon ska vi till Falun med dottern för nytt hörselprov och ny bedömning om eventuellt ännu en operation av polyperna och om de ska sätta in rör i öronen.
Behöver polyperna opereras bort igen så hoppas jag de sätter in rör också för tror de blir 5 operationen för henne och samma sak I sådana fall.

Kevin har börjat 7an och högstadiet, usch vad stor mamma lilla kille börjar bli.
Han verkar trivas bra i skolan och allt flyter på.

Denver vårt lilla monster har lite små jobbigt med myggbett, exem och allergier och astma just nu, men hösten är ju på väg så vi förbereder oss för en 3 månaders period med feber igen.

Så har vi lilla jag jag mår ok, har känt mig nere men bara ta tag i det som är.
Kom precis på att det är snart exakt 3 år sedan Denver hade sina första andningsuppehåll och jag trodde jag skulle få lämna sjukan utan han.
Men han är stark vår kämpe.
Det har varit nere period för mig varje år nu sedan dess men innan har jag kunnat stänga av allt och gått på automat men funkar inte med min medicin nu så i år måste jag bearbeta allt som hänt.
Vliket kan vara jäkligt bra upptäckte jag för lite drygt ett halvår sedan då jag upptäckte att känslorna inte bara kunde kopplas från längre.
Bara vetskapen varför jag känt som jag gjort och gör, gör att det känns bättre och lättare att handskas med alla känslor som kommer.
Men nog om det nu !

Nu ska jag kolla lite serier med mannen och bara ta de lugnt :)

Puss å kram på er alla underbara där ute !

Fråga mig

2 besvarade frågor

Presentation


Vi är en familj på 2 vuxna och 3 barn. Mina barn är mitt allt och kommer alltid att vara !
Jag är så himla glad att jag har min familj.

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards