momster

Alla inlägg den 18 oktober 2012

Av Veronica helmersson - 18 oktober 2012 20:45

I natt ska Denver få sova i sin säng. Iallafall tills han vaknar för första natt målet.
Han fick en flaska ersättning för en timme sedan och jag bytte även stl på nappen till en tvåa i stället för 1 som han haft innan.
Och än så länge har han inte ens spytt och ligger i sin säng och där har han inte legat sedan han blev sjuk för 1,5 månad sedan.
Jag kommer nog tyvärr inte kunna sova så jätte bra men det känns som det bara kommer bli svårare om man väntar längre.
Sen så sover så otroligt mycket bättre både på dagarna och nätterna nu sen han började få ersättning också.
Han är även vaken längre stunder när han väl är vaken och jag känner mig mycket piggare och gladare även om jag haft ruggig huvudvärk i dag.
Men nu är det sova som gäller.
Om Denver nu vill somna om, han vaknade så klart nu. Så vi får se vart han hamnar i natt.
Natt natt på er alla !

Av Veronica helmersson - 18 oktober 2012 10:00

I morse vaknade jag med världens huvudvärk och början på ögon migrän så Jonne blev hemma och skötte barnen i morse så jag kunde vila.
Ögonen är bra nu iallafall. Huvudet är bättre iallafall oxå.
Natten till i dag var oxå helt ok. Denver åt vid 20 tiden och vaknade vid 00:30 och ville ha mat och sen mellan 3 och 4 så jag är ganska nöjd.
Så fortsätter det så här bra ringer jag barnläkaren och ber om recept i morgon.
Men nu ska jag ta och bälja i mig massa vatten och hoppas huvudvärken försvinner helt.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Presentation


Vi är en familj på 2 vuxna och 3 barn. Mina barn är mitt allt och kommer alltid att vara !
Jag är så himla glad att jag har min familj.

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9
10
11
12
13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards