momster

Alla inlägg den 28 oktober 2012

Av Veronica helmersson - 28 oktober 2012 21:50

I dag åkte vi till Johanna och beställde pizza. Jonne frågade för säkerhets skull om brödet innehöll ägg och fick svaret nej.
Vi beställde en stor familjepizza.
När jag och Johanna kommer för att hämta pizzan sejer de att de var tvungna att anv en annan deg än de brukar på den pizzan så nu var det ägg i degen. Men enligt pizza bagaren var det bara 4 äggulor i degen så det var så lite så det var nog ingen fara att äta endå. Självklart åt varken jag eller Trinity av pizzan. Johanna hade köttbullar i frysen Trinity tål och min underbara mamma som skulle hämta Kevin köpte med Billys panpizza åt mig. Men lite besviken eller ganska mycket besviken blev jag. Sen efter det så har vi varit till Gubbo och Jonne fick byta däcken på min bil och när vi kom hem fixade min underbara man kyckling filé åt mig.
Så jag fick lite god mat i dag iallafall.
Nu ligger hela familjen och sover som vanligt och jag ligger vaken. Fast vi har ju största grabben hos mormor och vilar upp sig lite från oss jobbiga föräldrar.
Bjuder på lite bilder några gamla och några nya :)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Presentation


Vi är en familj på 2 vuxna och 3 barn. Mina barn är mitt allt och kommer alltid att vara !
Jag är så himla glad att jag har min familj.

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9
10
11
12
13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards