momster

Alla inlägg den 8 oktober 2012

:)

Av Veronica helmersson - 8 oktober 2012 20:43

Blev en toppen dag iallafall.
Nu hoppas jag läkaren som finns på Bvc i morgon kan skriva ut ersättning.
Måste oxå berömma bästa Kevin som gjorde läxorna i dag utan tjat.
Och han har varit toppen hela dagen i dag så nu hoppas vi det fortsätter så här.
Trinity har varit lite trotsig i dag men ändå inte så farligt de kan vara.
Hon var jätte duktig och gick utan att klaga på stan även om hon var snor trött.
Åt som en tok gjorde prinsessan oxå.
Inte kan man tro att den lilla prinsessan skulle klara att äta nästan 2 hela happymeal heller och sen 5-6 kakor hemma hos Johanna. Men det är ju bra att hon blev mätt iallafall.
Lill prinsen har sovit nästan hela dagen. Men det är bra då har iallafall mina bröstvårtor fått vila lite.
Men nu är det sängen som gäller och hoppas på att Denver vill sova och sover bra i natt.

Av Veronica helmersson - 8 oktober 2012 15:33

I morse var vi trötta.
Jag, Trinity, och Denver låg och myste i sängen tills Johanna ringer och får upp oss.
Vi åker upp på stan och hämtar ut Denvers ersättning. Innan jag går och betalar läser jag inehållsförsäckningen och ser då att denna innehåller fisk olja så blev bara att lämna tillbaka den och ta en promenad till Bvc och be sköterskan ringa i morgon då hon var ledig i dag. Men blev lite besviken på att läkaren inte är mer uppmärksam på våra allergier och allt, ska bli så skönt att få en tid till barn medicin till Denver.
Den läkaren går både Kevin och Trinity hos så han vet ju precis hur det ligger till med alla allergier.
Men men får se de som att det var tur att jag läste på burken annars hade det kunnat sluta riktigt illa.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Presentation


Vi är en familj på 2 vuxna och 3 barn. Mina barn är mitt allt och kommer alltid att vara !
Jag är så himla glad att jag har min familj.

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9
10
11
12
13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards