momster

Alla inlägg den 9 oktober 2012

Av Veronica helmersson - 9 oktober 2012 20:52

Då har vi varit och gått lysmasken med mannens mor.
Blev en trevlig liten promenad men Trinity blev trött och höll på att somna så vi vände lite tidigare.
Efter lysmasken åkte Trinity med farmor hem och skulle sova över.
Så nu hoppas vi Denver sover hela natten för jag är fruktansvärt trött.
Kevin har varit hur duktig som helst oxå. I dag har varit en riktigt bra dag.
Jag är så fruktansvärt glad att jag har den familjen jag har och de människor vi har i Vårat liv.
Men nu är det sängen som gäller.
Natt natt på er alla !

Av Veronica helmersson - 9 oktober 2012 14:44

I dag är jag riktigt stolt över Kevin.
Han kom hem från skolan och läx hjälpen och han hann klart med all läxa så nu har han inget han måste göra efter skolan utan har massa tid till lek !

Sköterskorna från Bvc ringde och vi skulle få läkaren vi ville ha till Denver men det inte gick att få för ca 3 veckor sedan. Denver är så speciell så det är ju bra om han kommer till en läkare som känner till våra allergier eller nått liknande sa hon.
Men jag klagar inte.
Så på fredag ska Denver till läkaren igen och hoppas på att han kan få ersättning då. Jag skulle kolla hur lång kö det var till barn medicin mottagningen för de är igentligen dom som skulle fixat Denvers ersättning från början och jag skulle fått remiss på en gång om jag förstod sköterskan på vårdcentralen rätt.
Nu ska vi byta lite blöja och sen hämta hem världens bästa pappa.

Av Veronica helmersson - 9 oktober 2012 04:42

Trevlig natt det här blev.
Denver vaknade som vanligt för mat vid 2 tiden och efter det var det ju inte sova som gällde för han inte.
Nej han var klar vaken och på toppen humör. Så har han legat vaken och pratat och lekt tills nu för 2 min sedan. Nu sover han äntligen. Men inte sover han bra i stället.
Men jag hoppas på att få lite sömn nu innan det är dax att gå upp igen.
I dag ska Trinity till dagis igen så då kan jag passa på att vila lite extra då.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Presentation


Vi är en familj på 2 vuxna och 3 barn. Mina barn är mitt allt och kommer alltid att vara !
Jag är så himla glad att jag har min familj.

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9
10
11
12
13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards