momster

Alla inlägg den 19 oktober 2012

Av Veronica helmersson - 19 oktober 2012 20:44

Fredag !
I dag var jag upp till barn mottagningen och sa till om recept på ersättning men som vanligt här i Ludvika har de inget hemma.
Vi åkte hem och röjde lite innan det var dax att hämta hem pappan i huset. Kevin ville vara med Johanna i Gubbo så han blev kvar där när resten av familjen åkte till kupolen och handlade ersättning.
Blev oxå en dräggel lapp till Denver och batterier och lite annat skrot.
Men nu är det sängen som gäller och så hoppas vi alla barnen sover hela natten i natt.

Av Veronica helmersson - 19 oktober 2012 07:17

I natt sov Denver jätte bra tills halv 2 då hans storasyster väckte han.
Jag gick bara på toa en snabbis och då han Trinity väcka Denver.
Sen knölade Trinity hela natten vilket resulterade i att Denver oxå knölade då han inte fick vara i fred från Trinity.
Så i dag blir det mys dag enligt mig. Men Trinity tjatar om att hon ska både till Johanna och min mormor och morfar. Så vi får se vad som händer i dag.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Presentation


Vi är en familj på 2 vuxna och 3 barn. Mina barn är mitt allt och kommer alltid att vara !
Jag är så himla glad att jag har min familj.

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9
10
11
12
13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards