momster

Alla inlägg under februari 2016

Av Veronica helmersson - 8 februari 2016 23:55

Märker allt mer och mer att medicinen inte alls funkar lika bra som innan.
Men har fått läkartid så hoppas han lyssnar så jag får höja medicen eller testa den andra sköterskan tyckte jag skulle testa byta till.

Som det är nu så är jag så otroligt rastlös och vill hela tiden hitta på nya saker och får verkligen kämpa med att hålla mina äventyrs impulser i chock.
Hade jag inte haft mannen med mig i bilen när jag fick för mig att åka till Västerås och köpa en espresso maskin bara för att jag hade tråkigt och ville ha en sån så hade bilresan gått och väl kunnat sluta vid Ullared, de kan ju finnas billiga snygga espresso maskiner där med :)
Men fick nöja mej med en resa till Västerås :)

Trinity fyllde hela 6 år förra måndagen så vi hade kalas hela förra helgen.
Kan knappt fatta att hon är 6 år !
Hon blev tok nöjd med alla sina presenter hon knappt kunnat testa hälften av då hon fick längdskidor, pjäxor och en hel snowboard utrustning och snön valde att töa bort bara dagarna innan :(
Men hon har inte klagat än iallafall som tur är !

Idag fick Johanna sitta barnvakt medan vi åkte till Ikea och kollade på en soffa, medan vi står och pratar när vi ska lämna barnen kommer Trinity ut i köket och sejer :Den lossnade, jag bet och Denver drog så då ramlade de men ner i sängen och visar upp sin tand som setat löst de senaste månaderna men hon varit för feg för att dra ut den.
Så gick hon och hämtade kattleksaken som hon bitit i och Denver dragit i :) Så denna gången var det iallafall inte Denver hon bitit :)

Men nu lär jag ta och sova lite så jag orkar upp när klockan ringer 05:30 i morgon bitti.

Bjuder på nån. Bild innan jag spar och stänger ner programmet.
Kommer tyvärr inte skria så mycket eller lägga upp så många bilder på äldsta sonen då han inte vill att jag gör det, vilket jag respekterar fullt ut !

Men nej nu sejer jag natt natt !

Här har tanden precis rasat ur :)

Denver visade vad Titti bitit i när tanden ramlade i sängen !

Hon var inte ett dugg trött !

Han var inte heller trött, men såg inte riktigt lika trött ut som syrran heller.

Här är min fina kaffemaskin jag köpte, tycker tyvärr inte om kaffe men gillar att trycka på knappar och mina gäster får iallafall gott nymalet kaffe ;)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Presentation


Vi är en familj på 2 vuxna och 3 barn. Mina barn är mitt allt och kommer alltid att vara !
Jag är så himla glad att jag har min familj.

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards