momster

Alla inlägg under maj 2014

Av Veronica helmersson - 21 maj 2014 13:09

Jaha då var det ett tag sedan igen !
Här flyter allt på som vanligt.
Jag lyckades tappa bort körkortet i fredags men hittade det igen i måndag så de är väl de intressantaste vi varit med om på senaste tiden ;)
I dag har vi varit till sörvik en vända och barnen verkligen stor trivs när vi är där och de kan springa in och ut som dom vill.
Jag och jonne passade på att tvätta bilen så nu är den ren och fin igen.
I morgon är det dags för Trinitys operation också.
Men nu är ska jag passa på att vila medans Denver sover och Trinity vilar.

Av Veronica helmersson - 18 maj 2014 21:47

I dag har det varit underbart väder ute och riktigt varmt och äntligen är sommaren på väg på riktigt och jag har redan bränt axlarna :/
I dag har jag och barnen varit ute i lite olika lekparker och avslutade dagen med att gå upp på stan med Jonne och ta frappes och smoothi (stavas ?) Denver fick en cola.
Så kollade vi lite inne på Åhléns innan vi gick hem.
Nu är det dags att sova och hoppas på minst lika bra väder i morgon !

Av Veronica helmersson - 10 maj 2014 03:56

Nu var det länge sedan igen !
Denver har haft ögoninflamation nu i en vecka och Trinity inte riktigt en vecka men inte långt efter.
Trinitys blev inte lika illa som Denvers iallafall vilket är riktigt skönt.
Annars är det lugna gatan hos oss, om det nu kan vara det ;) full rulle med andra ord och inte märks det någon på barnen att de har ögoninflamationen utan de plöjer på som vanligt bara att de bråkar lite mer än vanligt nu när ingen av dom är på dagis.
Själv har jag haft små jobbigt med astman som gör att man inte vill göra så mycket men nu verkar den gett med sig lite iallafall.
Nej nu ska jag försöka sova igen medan lilla monstret tillåter det !

Av Veronica helmersson - 1 maj 2014 08:15

Jag har inte riktigt orkat blogga på några dagar men nu kommer ett inlägg iallafall :)
Allt är bra med oss och flyter på som vanligt.
Men det känns att våren var på väg iallafall jag är trött hela tiden näsan rinner och är samtidigt täppt och ögonen kliar på både mig och barnen så vi medicinerar för fulla muggar. Det märks på en gång på Denver om man glömmer allergi medicinen då blir han jätte gnällig rödsprängda ögon och vill mest bara sova.
Men i natt kom ju vintern igen :(
I går hade vi en super mysig eftermiddag och Trinity blev äntligen hämtad av Matilda på dagis som hon väntat. Vi skulle vara barnvakt medan Sofie var till tandläkaren men vi gick med Sofie upp till sjukhuset och hämtade ut medicin till Kevin innan vi gick vidare hem till oss.
Och 2 barn extra var ingen konst så kanske ska skaffa några till haha ;) om inte annat får jag sno Sofies barn lite oftare.
Vi avslutade iallafall dagen med att åka upp på stan och ta en fika på mc Donalds med Sofie och barnen.
Innan vi åkte hem köpte vi lite kvälls gotte som vi inte ens orkade äta innan vi somnade hela familjen.
Vi skippade brasan då Trinity var på tok för trött och Kevin ville inte gå och kolla någon.
Men bjuder på lite bilder från gårdagens lek i lekparken.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Presentation


Vi är en familj på 2 vuxna och 3 barn. Mina barn är mitt allt och kommer alltid att vara !
Jag är så himla glad att jag har min familj.

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards