momster

Alla inlägg under juli 2013

:)

Av Veronica helmersson - 26 juli 2013 11:03

Jaha då var det fredag igen och inget planerat.
Ungarna tjatar som vanligt att åka till min mormor och morfar.
Vi får väl se vad som händer och sker.
I går kväll bjöds det iallafall på åska och blixtar. Jag bara älskar det vädret.
Lägger upp lika bilder från i går.

Av Veronica helmersson - 23 juli 2013 08:17

Jippi jag fick min scooter vagn såld.
Nu kör vi ozone och city cross igen :)
Bästa vagnarna !
Var och kollade på brio smile innan jag köpte ozone men enligt han inne på baby proffsen så var det vanligt att dom gick sönder och långa leverans tider på reserv delar så valet blev lätt.
Men kikkade lite på nya super nitro också.
Men efter mycket velande blev de en ozone.

I söndags blev jag och Denver ensamma hemma. Vi tog det lungt på förmiddagen.
Så var vi ju tvugna testa nya vagnen så vi gick upp på stan och tog en lunch med Johanna.
Efter de tog vi en promenad ut till notggården. När vi gick hem mötte Jonne och Trinity upp oss på stan och vi handlade lite och gick hem.

I går var vi hem till min mormor och morfar och fixade ihop tältet och lite skruvar som behövdes till Kevins säng.
Jonne fick hjälpa morfar måla lite oxå:)
När vi kom hem tog vi en promenad upp på stan igen.
Jag köpte en snuttefilt jag ska försöka göra om till solskydd till vagnen.
På kvällen sysselsatte vi oss med att skruva upp Kevins säng.

Idag är det bvc på schemat så de blir en promenad upp på stan i dag också :)
Sen får vi se vad dagen har att erbjuda.

Lägger in lite bilder från i förrgår och igår :)

Av Veronica helmersson - 20 juli 2013 23:05

Nu var det ett tag sedan jag skrev igen :/
Här händer det inte mycket.
Denver är förkyld och har feber så astman är lite jobbig i perioder när han ska sova.
Men annars går det frammåt med hans allergier.
Han tål iallafall smultron och svarta vinbär :) det känns bra att något funkar iallafall.
Kevin sover hos farmor i natt och i morgon ska han på bio, Jonne och Trinity åker troligtvis ut till gubbo själv och jag ock Denver stannar hemma och slappar och kanske tar oss någon promenad :)
Men nu är det sova som gäller, i går höll grannarna oss vakna till 2 på natten.
Men men natt natt med er !

Av Veronica helmersson - 11 juli 2013 20:28

Då har det typ gått evigheter sen jag skrev sist igen.
Vår lilla bebis har hunnit fylla 1 år.
Tiden bara rinner iväg.
Han har inte börjat gå än men det hinner han ju göra ;)
Annars händer det inte så mycket hos oss.
I dag har vi varit på sligen och badat.
Lägger upp lite bilder från senast veckan och lite till :)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Presentation


Vi är en familj på 2 vuxna och 3 barn. Mina barn är mitt allt och kommer alltid att vara !
Jag är så himla glad att jag har min familj.

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards