momster

Alla inlägg den 24 oktober 2012

Av Veronica helmersson - 24 oktober 2012 21:07

Jaha gårdags kvällen var hämsk och natten lite bättre.
Denver är super täppt i näsan och inget funkar ordentligt.
Men efter näsdroppar och allt i kväll har det blivit lite bättre.
Trinity och Kevin åkte till mormor i kväll ifall Denver skulle bli sämre igen.
Men än så länge sover han skönt.
Trinitys näsa rinner fortfarande men snoret har gått till gul/grönt nu i stället så hoppas inte hon blir sämre.
Men hon hade iallafall ingen feber vilket känns riktigt bra.
Kevin håller sig frisk som vanligt vilket är toppen.
I dag ville han vara ute ett tag. Tror han var ute i ca 1 timme innan han kom in.
Han har oxå varit super duktig och städat sitt rum och jag satte upp lite tavlor och doningar på väggarna.
Satte även upp lite foto ramar på på väggarna i hallen.
Så får vi se om vi tar en tur till Gubbo och hämtar försteningarna på Kevin och Trinity. Måste fixa en på Denver oxå så vi får upp alla barnen på väggen i vardagsrummet.
Men nu ska jag ta och titta lite på efterlyst innan jag somnar.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Presentation


Vi är en familj på 2 vuxna och 3 barn. Mina barn är mitt allt och kommer alltid att vara !
Jag är så himla glad att jag har min familj.

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9
10
11
12
13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards