momster

Alla inlägg under juli 2016

Av Veronica helmersson - 12 juli 2016 22:10

Då så har det gått ett tag sedan jag skrev här igen.
Nya medicinen fungerar helt ok faktiskt men är lite små jobbigt att alltid komma ihåg att ha medicinen med sig då jag nu får ta medicin upp till 6 tillfällen per dag.
Men huvudsaken är att det fungerar ok på dagarna.
En annan sak med nya medicinen är att jag är konstat hungrig tror jag och choklad och godis sugen till tusen :(

Lördagen tillbringade vi mesta delen i en lektion sal på Mattias trafikskola och gick handledarkurs.
Det var en rejäl prövning kan jag tala om, att inte kunna röra sig som man vill utan bara sitta stilla och lyssna mesta dels men det gick det också :)

Förra veckan fyllde vår lilla kille här hemma 4 år så i söndags hade han kalas och fick massa fint :)
Kan nästan inte fatta att det redan gått 4 år.
Nästan så man blir lite sugen på en till knodd ibland :)
Men nej 3 räcker gått å väl med tanke på hur viljestarka och envisa vi är hela familjen ;)
Sen är det rätt skönt nu när de blivit lite större och klarar mer och mer på egen hand.

Idag har jag bakat en hel drös med kakor så nu har jag hemma till Denver när Kevin ska ha sitt kalas, om det nu finns några kvar för dom var då verkligen goda enligt Denver och Trinity :)

I morgon kommer pappa och Ann-Christin och firar Denver då dom inte kunde komma i helgen.
Så skulle Magnus komma förbi också så han fick träffa pappa innan han åker tillbaka till Sundsvall på torsdag.

På fredag kommer barnens farmor och Håkan och plockar upp Trinity så ska dom åka till Jonnes moster uppe i Sundsvall och blir borta i lite mer än 1 vecka :)
Så här har vi fullt upp hela tiden och det har jag då absolut inget emot :)

Nu ska jag ta och slänga mig i sängen tror jag för jag är helt slut!

Hare så bra med er!


 

[Bild]

Denvers 3 sorters kakor :)
(gluten, mjölk och äggfria)

 

[Bild]

En av Denvers presenter han fick, ett stort fia med knuff spel precis ett sånt han ville ha som är lätt att spela på :)

 

[Bild]

Sen spelet han precis hade önskat sig lego dimensions!

Sen fick han en lego gubbe till spelet, såpbubblor och sockervadd.
Har säkert glömt massa också :)

 

[Bild]

Trinity fick också en sockervadd, kladdigt värre kan jag lova :)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Presentation


Vi är en familj på 2 vuxna och 3 barn. Mina barn är mitt allt och kommer alltid att vara !
Jag är så himla glad att jag har min familj.

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards