momster

Alla inlägg under mars 2010

Av Veronica helmersson - 29 mars 2010 21:00

I dag fyller min underbara morfar 80år. Grattis till dig !

Så vi har vart där och fått jätte god tårta. Alltid kul att komma dit.

Annars har vi inte gjort så mycket, jag fick mej en kvälls promenad i snövädret.

Trinity har inte kunnat sova på nästan hela dagen, har blivit så nyfiken på allt som låter. Så hon bara skrek och inget dög, så tillslut årkade jag inte lyssna på henne nå längre så bäddade in na rejält i vagnen och han knappt utanför dörren så sov hon, men tog ändå en promenad så hon skulle hinna somna in. Hoppas bara hon fortsätter sova nu oxå.

Så hoppas jag man får sova hela natten i natt.

Nu ska jag ta och bege mej med ett glas oboy in i sovrummet till sängen tror jag.


puss å kram på er alla.

Av Veronica helmersson - 28 mars 2010 13:28

I dag händer inte mycket heller, sofie och matilda kanske kommer på besök, väntar på att de ska ringa. Tvättar gör vi ju oxå iofs, kanske inte det roligaste.

Så har jag beställt 2 skit snygga boddys till trinity och en tröja till mej :) Inte ofta jag handlar kläder till mej själv heller. Ska beställa en tröja till kevin som han får när han fyller år om de är ok kvalite på de här kläderna jag beställt.

Hittade kläderna på denna sida : www.­gothicshop.­se 


    

            



Av Veronica helmersson - 27 mars 2010 21:00

I dag bjöd min morfar på jätte god mat från vanbo herrgård ! Tack så jätte mycket !

Helt underbart kul var det och Kevin betedde sig som en liten ängel. Men han har ju lärt sig av farmor att man måste ju alltid klaga på nått, så han passade på att klaga på oxfelen. Som tur var bara till oss hehe.

Så hade Kusin Andreas kommit hem från göteborg, riktigt kul att träffas.

Trinity stortrivdes då i hans knä.

Lägger in lite bilder sen till sängen och hoppas på att få sova i natt då det blev väldigt lite sämn natten till i dag.


 

Kevin väntar på maten ! 

Mormor och morfar väntar på maten de med ! 

  

Min lillebror Magnus och Kevin roar sig med att räkna matte !

  

Moster Birgitta !

  

Trinity ! 

  

Moster Birgitta och Andreas med Trinity, han var det riktigt roligt att snacka skit med !

Kevin på väg till fikan efter alla rätter !

  

Jag !

Kevin min morfar, mormor och Trinity, hemma hos mormor och morfar. For dit och tackade för den super goda maten och sa grattis till morfar som fyller 80 på måndag !

Av Veronica helmersson - 24 mars 2010 17:01

i dag for jag och sessn till mamma efter att vi lämnat kevin till skolan.

blev inte alls en lugn morgon som vi brukar ha i sängen, märktrs direkt på liten som vart gnällig på förmiddan hos mormor när vi kom hem vid halv 2, Åkte så vi hämtade kevin på hemvägen. Så åt hon sen la vi oss och sov ett tag.

Nu är det bad dax, får se om kevin vill bada med Trinity eller om han badar själv efteråt.


Mvc

Av Veronica helmersson - 23 mars 2010 19:59

Jaha var på efterkontrol på mvc i dag, så hilma skönt att ha de avklarat.

annars har det bara varit en lugn dag.

Käkade pizza för en gångs skull, skig gått var det. Märks så väl att man inte äter det lika ofta som förut.

La oss och kolla på tv efter maten, kevin satt sig vid sin farm, jag, jonne och Trinity somnade till så amn får se om man kan sova i natt.

I morgon bitti efter att vi lämnat Kevin på skolan drar jag och Trinity till min kära mor och hälsar på, Marika skulle dit hon med, hon har väntat så på att få se lill sessan.


Nu till dating in the dark.

Puss och kram på er !

Av Veronica helmersson - 22 mars 2010 16:06

I morse höll vell Kevin på att komma försent till skolan då bilen var jätte seg startad och jag höll nästan på att ge upp, men den startade till slut.

och jag har väll världens underbaraste mamma och mormor i bland, eller nästan alltid. Vi var ju tvungna att byta till sommardäck för att inte få 2a på våra ur kassa vinterdäck på besiktningen. Så kom all snö i går så man har ju inte lust att sitta och åka i vår bil direkt. Min snälla mamma lånar då ut sin bil så vi åker lite säkrare, som i sin tur får lov låna mormors bil för att komma iväg på sina ärenden. Så himla glad att jag har dom vid såna här tillfällen. Och vet inte alls hur jag skulle klara mej igentligen utan dom, speciellet mormor och morfar.


Nu väntar vi på att sofie ska ringa och se om de skulle kika förbi en sväng, skulle vara riktigt skoj om de gjorde de. Alltid kul med besök.

Nej får se om ajg updaterar mer i kväll eller hur de blir.


puss å kram på er !


Av Veronica helmersson - 21 mars 2010 20:24

Lägger in lite bilder på mina underbara barn !                

     

Av Veronica helmersson - 21 mars 2010 09:37

Kalas i går hos farmor, fast det var Oscar som hade kalas. Han hade gjort en jätte god tårta enligt Kevin, tyverr fick inte jag smaka så det är ägg i. Men en jätte trevlig dag blev det.

Och i dag när man vaknade snöade det, inte alls kul. Jag som tyckte det var så skönt att all snö snart skulle vara borta. Nu vill jag ha sommar eller vår iallafall med lite värme.

Skulle åkt hem till Johan i dag, men blev inget då det snöar. Jaja får ta det en annan dag i stället !

Så nu är jag jätte uttråkad. Vad ska man nu hitta på ? Ingen aning själv faktiskt.

Men ska sätta mej i soffan ett tag med kevin nu iallafall.


Puss och kram på er !

Fråga mig

2 besvarade frågor

Presentation


Vi är en familj på 2 vuxna och 3 barn. Mina barn är mitt allt och kommer alltid att vara !
Jag är så himla glad att jag har min familj.

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22 23 24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards