momster

Alla inlägg den 22 oktober 2012

Av Veronica helmersson - 22 oktober 2012 22:13

I dag har varit en riktigt bra dag.
Kevin har betett sig riktigt bra i dag och det har han fått höra kan jag lova.
Bara hoppas att han fortsätter så här nu oxå och att det inte var bara nån engångs grej.
Denver är helt igentäppt i näsan och har det jobbigt med andningen.
Så hoppas vi får tiden till barnmottagningen snart.
Trinity är inte helt 100 hon heller. Hon snorar som vanligt och i dag har hon sovit nästan hela dagen.
Jonne glömde ta sin medicin i morse så han ringde och vi fick komma till sågen med den.
Så det var bara att väcka barnen och åka. Väl där skulle Trinity sitta på moppen och vänta på pappa och hon berättade hur man starta moppen och vart motorn satt och var noga med att det bara var pappa som fick starta moppe och köra. Och att man var ju tvungen att ha hjälm och hennes hjälm låg hemma.
Efter Jonne fått sin medicin åkte vi och kikade hur Sofie, Matilda och Linus bor nu. Trinity tycker jätte mycket om Matilda så hon blev hel nöjd.
Sen strax innan lunch åkte vi hem och Trinity somna i bilen så vi gick upp och fortsatte sova. Ända tills pappa Jonne kom hem.
Nu sover givetvis barnen sedan 2,5 timme tillbaka.
Denver hållet precis på att somna så jag ska passa på att sova jag med.
Så får vi se i morgon om de blir nå dagis för prinsessan.
Natt natt !!!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Presentation


Vi är en familj på 2 vuxna och 3 barn. Mina barn är mitt allt och kommer alltid att vara !
Jag är så himla glad att jag har min familj.

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9
10
11
12
13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards