momster

Alla inlägg under juli 2011

Av Veronica helmersson - 25 juli 2011 13:52

Våran vardag är lugna gatan, har inte hänt just nånting sen sist jag skrev.

I lördags åkte trinity båt för första gången och tyckte det var skit skoj. Efter det tog vi med oss filip och åkte till gubbo en sväng.

I går var vi till falun med farmor anka och håkan.

I dag har jag pratat med öron näsa hals och fått en tid för att ta bort polyperna på Trinity. Det blev 22 augusti så det kommer hinna göras innan hon ska börja på dagis.

Av Veronica helmersson - 6 juli 2011 08:28

Fan vilken underbar dag detta börjar bli.

Inte nog med att Trinitys hund är hittad nu funkar ps3 oxå.

Nu kan vi kolla på film och spela tv spel igen.

Nu ska jag bara färja håret och duscha innan vi drar till borlänge och hämtar hunden sen blir det hem och sätta upp polen och sen får man se vad som händer.

men ha det så bra med er !

Av Veronica helmersson - 6 juli 2011 07:12

Ringde ica kvantum och fick prata med en jätte trevlig tjej som gick ut i butiken och letade. Hennes kolega Lisbett hittade hunden. De var hur trevliga som hälst och skulle lägga undan den. Så nu är det bara att vänta på att kevin vaknar så blir det en tur till till borlänge.


Av Veronica helmersson - 6 juli 2011 05:58

I går var vi till borlänge och kikade lite i kupolen, hälsa på frank en sväng och sen in på ica i kupolen och mc donalds så barnen skulle få i sig nått i magen innan vi kom hem och det var lägg dax.

Trinity som kommit på att sitter man i vagnen kan man slänga tutten och favorit hunden på golvet för nån plockar ju alltid upp det.

Tyverr så missade vi att hon slängde sin favorit hund på golvet ena vändan eller om hon gömde den bland hyllorna på ica för borta är den.

Vi hade ju köpt en reserv men den har kommit bort den oxå, så i dag blir det att ringa kupolen och leta hund och bara hoppas nån varit snäll och lämnat in den för vi är ganska säkra på att den vart kvar nån stans på ica kvantum.

I väsrsta fall blir det till att beställa ytiligare en hund och hoppas den duger på en gång, förra reserven dög bara på dagarna i början.

Och inte var de lätta att få tag på heller tyverr, men de säljs på nätet och gick ganska snabbt att få hem bara de finns på lager.

Men nog om detta nu.

Här händer det inte så mycket på dagarna utan de rullar på som vanligt.

I dag var det tänkt vi skulle försöka få upp polen vi fått men vi får se vad som händer. Lite rastlös är jag så nått lär det nog bli.

Skulle vilja leka med någon men får se om det finns nån som har tid och lust oxå.

Men nu ska jag göra lite nytta ha det så gått med er !

Av Veronica helmersson - 2 juli 2011 21:35

Jaha då har det gått ett tag sedan jag skrev.

Vi har haft det toppen iallafall och det har hänt lite.

Den 28 juni gifte vi oss och sen den 29 åkte vi på den efterlängtade semestern till småland och high chaparrall.

Det var lika underbart som vanligt men är alltid lika skönt att komma hem till sin säng. Första natten sov inte jag mycket iallafall då luftmadrassen pös ur all luft på en gång.

Var bara köpa 2 nya små dagen därpå.

Vi träffade marie på campingen och inne på området var och kolla på alla shower utom indian showen som vi som vanligt missade.

Men nu ska jag lägga mej och sova medans jag får och kan.

Natt natt på er !

Fråga mig

2 besvarade frågor

Presentation


Vi är en familj på 2 vuxna och 3 barn. Mina barn är mitt allt och kommer alltid att vara !
Jag är så himla glad att jag har min familj.

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards