momster

Direktlänk till inlägg 15 augusti 2016

Jag vet att

Av Veronica helmersson - 15 augusti 2016 23:10

Jag är snor kass på att uppdatera och skriva här.
Allt är iallafall rätt bra med oss, min tandvärk och värk i käkarna är tyvärr tillbaka men har en tandläkar tid på torsdag att byta ut den provisoriska lagningen mot en permanent vilket är med blandade känslor då tandläkaren i Smedjebacken inte alls lyssnade på mig.

På onsdag så börjar allvaret och skolan igen och även för Trinity denna höst.
Hon är riktigt peppad och laddad och tycker det ska bli jätte kul och intressant!
Denver vill inte alls börja dagis igen vilket känns lite smått jobbigt så han kommer nog få en jätte mjukstart nu i början.
Han har varit och är inne i en mamma period och har varit i ett tag nu i sommar och jag kan knappt lämna ytterdörren utan att han ska med mig överallt.
Ingen annan än jag får hjälpa honom vilket också kan bli lite små drygt.

Förutom det så har ju Kevin hunnit fylla hela 14 år !
Tänk att det är hela 14 år sedan jag blev mamma till mitt första barn !
Och tänk vad mycket som hänt sen dess och vad den grabben fått vara med om!
Inte bara possetiva saker tyvärr både som liten och som äldre, det som var när han var liten mins han nog inget av men det som skett i skolan glömmer han nog inte i första taget men hoppas för all del att det inte fortsätter eller startar igen nu när skolan börjar.
Men det får bli den dagens beskymmer för nu är det dags att sova så man orkar med morgondagens aktiviteter :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Veronica helmersson - 6 november 2022 19:33


Som rubriken lyder var de extremt länge sedan jag skrev något här, är mer aktiv på instagram nuförtiden :)  Mycket har hänt sen sist, jag har tagit tag i studierna och är förhoppningsvis färdig barnskötare dan före julafton. Efter utbildningen ko...

Av Veronica helmersson - 13 maj 2020 23:18

Då har de gått ytligare 1 år och vår prinsessa Raven är här ! Blev igångsatt 18 april 2019 pga komplikationer och hon föddes 19 april 2019, 3204 gram 50 cm lång men fick en jobbig snart som resulterade i nästan 2 veckor på sjukhus med sondmatning o...

Av Veronica helmersson - 23 februari 2019 20:22

Ja här har det hänt en hel del på 1,5 år ! Kommer en liten snabb uppdatering här, så får vi se om jag kommer ihåg att uppdatera här i fortsättningen :) För snart 1 år sedan i slutet av april förra året gick min älskade och bästa morfar, barnens opp...

Av Veronica helmersson - 20 juli 2017 01:14

Tomteland var riktigt trevligt och mysigt, tyvärr lite kallt men de tycker jag hela sommaren har varit. Denver har ju hunnit fylla 5 år också ! Han fick en hoppborg av mamma, Pål, Magnus, mormor och morfar. Det var nog bland det bästa den ungen ...

Av Veronica helmersson - 26 juni 2017 23:37

Vi har fullt upp hemma hos oss :) Denver är äntligen nästan helt återställd efter att ha haft riktigt jobbigt med astman ett par veckor, 2 vändor till sjukhuset och inhalera har det blivit, gått från Max 8 puffar med per dygn till 16 puffar på sin a...

Fråga mig

2 besvarade frågor

Presentation


Vi är en familj på 2 vuxna och 3 barn. Mina barn är mitt allt och kommer alltid att vara !
Jag är så himla glad att jag har min familj.

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards