momster

Alla inlägg under oktober 2013

Av Veronica helmersson - 12 oktober 2013 08:32

I går avslutade vi dag med att gå till ishallar och kolla på hockey och träffa Johanna med fam.
Kevin och Trinity hade riktigt kul medans Denver blev lite uttråkad.
På dagen var vi först till bvc med Denver. Grabben har blivit hela 79 cm lång och väger 11 kg efter det for vi till Borlänge och köpte pappas julklapp, ny sladd till min morfar.
Sen blev det hem en sväng och vänta på att Kevin kom hem.
Sen åkte vi hem till min mormor och morfar och Jonne och Kevin hjälpte till att dra upp stubben från körsbärs trädet.
Sen hem och duscha.

?

Av Veronica helmersson - 10 oktober 2013 14:13

Ursch nu är det bara tråk väder ute och inget kul alls.
Idag ligger jag i sängen och fryser som en tok.
Denna vecka har det varit full speckat schema.
Måndag var det inget speciellt på mer än att Denvers feber fortfarande spökar.
Tisdag skulle Trinity kolla synen som tog lite längre tid än vi väntat då hon tydligen ser väldigt dåligt. Vi fick med oss ett recept till synsam där vi beställde hennes glasögon, men hon var på tok för trött för att orka med alla mätningar.
Onsdag jag skulle till arbetsförmedlingen på möte. Efter de var det hem och fixa mat sedan hämta Trinity och upp på stan och fixa de sista mätningarna innan glasögonen beställdes.
Torsdag dagen har varit lugn än så länge.
Fredag imorgon ska Denver till bvc.
Lördag och söndag hoppas jag blir lugna.

Dom glasögonen blev det inte ;)

Dom blev det.
Ett par lila så klart.

Av Veronica helmersson - 6 oktober 2013 09:07

Jaha då har det nästan gått 1 månad sedan jag skrev sist.
Det kan ju bara betyda att allt flyter på som det ska ;)
Trinity stortrivs på nya dagiset och har fått massor med kompisar.
Denver tycker det är lite jobbigt vid hämtning och lämning, då blir han ledsen.
Men annars är allt bara bra här.
Men måste försöka bättra mig på att skriva här !

Fråga mig

2 besvarade frågor

Presentation


Vi är en familj på 2 vuxna och 3 barn. Mina barn är mitt allt och kommer alltid att vara !
Jag är så himla glad att jag har min familj.

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards