momster

Alla inlägg den 7 oktober 2012

Av Veronica helmersson - 7 oktober 2012 20:23

Blev en riktigt lyckad dag i dag oxå.
Kusin Erika kom på fika.
Så fick hon te av Trinity och Trinity fick lite nagelack på naglarns och så fick hon bygga med magneter med Kevin.
Denver sov nog mesta tiden.
Var riktigt kul och trevligt att hon kom.
Nu på kvällen gick jag och Denver ner och sa hej till Sofie och Matilda som höll på att städa/tömma ut ur lägenheten.
Och tack soffan för kläderna.
Nu har iallafall jag och Trinity våra kläder klara till dopet :)
Nu ligger jag, Jonne, Trinity och Denver i vår säng och försöker sova.
Trinity hade ont i ena armen men jag tror det är växtvärk.

Av Veronica helmersson - 7 oktober 2012 12:42

Ursch säjer jag bara.
Två av barnen verkar vara i riktiga trots perioder. Och den sista i en mat period. Det ända han gör är att äta tror jag.
Den ena är uppkäftig och den andra gör raka motsatsen till vad man sejer.
Vissa dagar känns som att man bara vill gömma sig under täcket.
Men men bara le och se glad ut.
I morgon ska Denver få ny ersättning.
Ska bli skönt att kunna vila bröstvårtorna lite. För som de är nu gör det lite små ont när han äter.

Av Veronica helmersson - 7 oktober 2012 06:42

Jaha ja i natt blev det inte mycket sömn igen.
Tror Denver har ätit konstant hela natten. Och har han inte ätit har tuttarna läckt som bara den.
Så mjölk har jag iallafall.
I går kväll bara skrek han och inget dög så testade allt.
Han fick ventoline ifall de skulle vara andningen som var jobbig.
Efter han fick de tystnade han och man hörde hur han rosslade från bröstet. Stackars våran lilla prins.
Och jag som fattade att han hade jobbigt med andningen eftersom han skrek som en tok.
Efter de så blev han lugnare och panik skriket slutade men han skulle ha mat som en tok.
Nu är vi uppe igen eller vakna iallafall, ligger och myser i sängen. I dag blir det att vara hemma och tvätta.
Så skulle kanske kusin Erika komma på fika, det är tur Trinity köpt kakor :)

Tog lite fina morgon bilder på Lill prinsen.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Presentation


Vi är en familj på 2 vuxna och 3 barn. Mina barn är mitt allt och kommer alltid att vara !
Jag är så himla glad att jag har min familj.

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9
10
11
12
13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards