momster

Alla inlägg den 13 oktober 2012

:)

Av Veronica helmersson - 13 oktober 2012 20:54

Här igen !
I går var vi till läkaren med Denver.
Han kunde tyvärr inte skriva nå recept på ersättning men sa att jag kunde testa nutramigen. Men skulle fråga på Apoteket vilken av sorterna jag skulle ha. Vilket inte var det lättaste. Men de var underbara och ringde och rådfrågade med tillverkaren och kollade så inte omega 3 var från fisk.
Och det var den inte.
Så det blev en burk iallafall så nu har vi en burk mat åt prinsen.
Och natten var väl inte så rolig direkt.
Lillemannen skulle äta konstant.
Så i morse frågade mannen om det var kallt för jag var blå om bröst vårtorna.
Så jag gav Denver av ersättningen då den skulle testas på morgonen/förmiddagen ifall han skulle reagera på den så skulle vi slippa panik skrik hela natten.
Men jag kan tala om att han åt inte upp allt jag gjorde men vart super nöjd efter han hade ätit och höll sig nöjd mer än 4 timmar. Så nu är jag ännu mer osäker på om han värkligen blir mätt på min mat.
Vist han går upp i vikt som han ska men då äter han ju hela nätterna och skapligt mycket på dagarna.
Jag hoppas verkligen vi får tid till han och komma till barnmottagningen snart.
Vi har även hunnit titta på får i dag och matat dom. Jätte intressant tyckte Trinity och tyckte vi kunde ta med några hem till farmor. Men nu är det dax för sängen och hoppas på att man får sova.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Presentation


Vi är en familj på 2 vuxna och 3 barn. Mina barn är mitt allt och kommer alltid att vara !
Jag är så himla glad att jag har min familj.

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9
10
11
12
13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards