momster

Alla inlägg under februari 2014

:)

Av Veronica helmersson - 28 februari 2014 07:42

Haha då har de gått ett tag igen !
I veckan vi varit både på kirurgmottagningen och barn mottagningen.
På kirurg sa de inte så mycket de kollade på armen och tog lite bilder, så ska vi tillbaka om 1 månad :)
På barn mottagningen var de provokation på fisk luftburet på Denver. Vi var där kl 8 på morgonen och vi fick åka hem 14:30.
Men allt gick bra och vi kan nu gå i affärer och på restur där de finns fisk och behöver inte oroa oss.
Annars har de inte hänt så mycket mer :)

Av Veronica helmersson - 10 februari 2014 08:03

Så här blev det slutliga resultatet på Trinity och Denvers rum !

Av Veronica helmersson - 10 februari 2014 07:57

Dagarna rullar på och här händer det inte mycket.
Denver och Trinity fick nya sängar i går och vi fixade lite på deras rum som blev jätte bra som vanligt när jag gör något ;)
Annars är allt precis som vanligt.
Det är snart dags för Kevin att gå till skolan Trinity och Denver är lediga i dag :)
Jag har ett möte på arbetsförmedlingen så får vi se vad dom sejer.
Men nu ska jag hoppa in i duschen en sväng ha det så bra med er !

Av Veronica helmersson - 3 februari 2014 21:45

Nu var det ett tag sedan igen men allt är bara bra Denvers brönnskdor läker på bra och ser fina ut !
I förrgår fyllde vår stora tjej 4 år, ibland går tiden lite för snabbt tycker jag.
annars händer det inte speciellt mycket så ska försöka komma ihåg att uppdatera här lite oftare :)
Nu är det glo lite på tv och sova som gäller i morgon är det dagis för Denver och Trinity.
Natt natt med er !

Fråga mig

2 besvarade frågor

Presentation


Vi är en familj på 2 vuxna och 3 barn. Mina barn är mitt allt och kommer alltid att vara !
Jag är så himla glad att jag har min familj.

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards