momster

Alla inlägg under november 2010

Av Veronica helmersson - 21 november 2010 22:08

I dag har vi varit i skoggsbo på hockey.

Våra duktiga grabbar vann 2 av 3 matcher.

Första matchen mot ena skoggsbo laget förlorade dom.

Andra matchen mot fagersta vann dom, Tredje matchen mot andra skoggsbo laget venn de oxå.

Det är så kul att se hur de kämpar och hur kul de har. De är sånna stunder amn vet varför amn lägger så mycket tid i ishallen även om man själv inte tycker hockey är så himla kul. Men det blir så mycket roligare när man ser hur de trivs på isen.

 

Efter hockeyn åkte vi och skrev hyres kontraktet på huset så under februari så går flytt lasten från Nyhammar till Söderbärke.

Kevin kommer gå kvar i skolan här i nyhammar till sista februari sen får han börja i vad.

Men nu ska jag ta hand om min minsta älskling som har varit väldigt gnällig nu på kvällen.

hare så gött med er !


Av Veronica helmersson - 18 november 2010 19:25

Jaha vart ska man börja.

Den första november var vi på kryssning med barnen och träffade sussane med familj.

Kevin och Casper Lekte hela tiden och hade jätte kul.

Vi kom hem till hytten bra sent, jag somnade vid 3 tiden sen vaknade Trinity vid 5 så då var det bara att kliva upp för mej.

Hände mycket mer på båten men de får duga, hehe.

Den 13 november hade Kevin match mot säter, tyverr förlorade de med 18-0 till säter. Men barnen hade kul och det är ju det som är meningen.

I dag bestämde vi oss för att vi faktiskt ska flytta. Så den 1 mars går flytt lasstet.

När jag berättade för kevin sejer han bara - yes nu måste ag bara berätta för alla i skolan att vi ska flytta. Så han ser ju fram emot att inte behöva dela rum med lillsyrran. Som det är nu river hon i allt han gör.

Hon sover ju fortfarande inne vid oss och tur är vell det annars skulle nog ingen av de få sova.

Och så nu på söndag (21 november) har kevin  Poolspel i Skogsbo med 3 matcher, bara hoppas det går bättre för våra grabbar då.

Men nu sak jag krypa ner i sängen och glo lite på tv.

 

Puss å kram på er !

Fråga mig

2 besvarade frågor

Presentation


Vi är en familj på 2 vuxna och 3 barn. Mina barn är mitt allt och kommer alltid att vara !
Jag är så himla glad att jag har min familj.

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards