momster

Alla inlägg under augusti 2014

Av Veronica helmersson - 30 augusti 2014 07:54

Nu är hösten här och som varje höst så har Denver jobbigt med andningen.
I natt vet jag inte hur många andnings uppehåll han hade men många blev det :(
Så i natt har inta jag kunnat sova för 5 öre så nu är man lagom trött och på lite små kasst humör som kommer på köpet vid sömn brist !
Men nu ska jag ta och duscha och sen blir de ut på äventyr och hoppas på en bra dag !

Av Veronica helmersson - 12 augusti 2014 23:25

Monstret har små jobbigt med andningen och vaknar till av att han glömmer andas stupikvarten men inga riktiga andnings uppehåll så han blivit smurf blå än men en mamma som inte kommer kunna sova i natt tror jag :/

I dag har jag iallafall köpt sista delen så syskon vagnen är komplett igen :)

Men nu ska jag försöka koppla av lite men tror det blir svårt att sova i natt :(

Av Veronica helmersson - 11 augusti 2014 23:40

Usch orkar inte skriva så mycket men lite kan jag nog dela med mig av !
Mina barn växer och blir stora Denver har fyllt 2 och Kevin 12 :) tiden går på tok för fort !
Nu till dagen som varit i dag !
Jag var ju dum och bytte bort ena sittdelen till min syskon vagn så i dag har jag jagat rätt på en ny så jag slipper känna mig helt låst när jonne jobbar.
I morgon ska jag åka och köpa sista delen som behövs.
Men kommer bli kalas bra :)
Nu ligger jag och försöker sova vilket inte går nå vidare bra !
Men ska försöka bättra mig på att uppdatera er vad som händer men nu ytterligare ett försök till att sova !
God natt på er !

Fråga mig

2 besvarade frågor

Presentation


Vi är en familj på 2 vuxna och 3 barn. Mina barn är mitt allt och kommer alltid att vara !
Jag är så himla glad att jag har min familj.

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards