momster

Alla inlägg den 5 oktober 2012

Av Veronica helmersson - 5 oktober 2012 19:25

I dag har vi hållit oss sysselsatta.
I morse tog vi (jag Trinity och Denver) en 1,5 timmes promenad med mamma och Carin.
Sen åkte vi hem och jag ammade Denver medan Trinity kollade klart på Pippi.
Efter det kom Kevin hem och inte långt där efter var det dax att hämta Jonne.
Fixade tack och käkade det så kom mamma med Trinitys leklådor.
Nu har Kevin och Trinity te kalas innan det är dax att sova för dom.
Denver ligger i sittbaby gym en liten stund.
Han är inne i en riktig utveklings period tror jag.
I morse jollrade han för första gången och nu i kväll vände han sig från mage till rygg för första gången.
Så jag är en riktigt stolt mamma i dag.
Försökte filma när Denver låg å prata med figurerna på gymet men gick inte så bra med 2 pratkvarn till i närheten.

Bjuder på lite bilder från te kalaset

Av Veronica helmersson - 5 oktober 2012 07:01

God morgon !
I dag vaknade jag på toppen humör.
Och så är det fredag, dagen kunde inte börja bättre.
Denver har bara vaknat för mat 2 gånge i natt och har sovit bra resten av natten.
Trinitys näsa rinner i dag igen men det löser vi med lite nässpray.
Jonne är på jobbet och vi sitter i soffan och kollar klart på Karlsson på taket.
Denver ligger och äter. Han känns lite varm i dag men har inte hunnit tagit nån tämp än. Men har han feber är inte det så konstigt eftersom han fick vaccinet i går.
Tvättmaskinen går för fullt.
Annars har vi inget planerat så vi får se vad som händer.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Presentation


Vi är en familj på 2 vuxna och 3 barn. Mina barn är mitt allt och kommer alltid att vara !
Jag är så himla glad att jag har min familj.

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9
10
11
12
13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards