momster

Alla inlägg under september 2013

Av Veronica helmersson - 7 september 2013 20:52

Hej hopp !
Nu var det ett tag sedan igen.
Händer inte så jätte mycket mer än Trinity har skolats in på nya förskolan och det gick tok fort.
Jag fick lämna hennes redan andra dagen hon var där. Så jag satt mig i personal rummet medan hon lekte.
Tredje och fjärde dagen gick jag hem.
På måndag börjar hon på riktigt och hon stor trivs vilket känns helt underbart !
På onsdag är det Denvers tur att börja skolas in på sin avdelning :)
I dag har vi varit upp på stan och hem till min mormor och morfar och min moster.
Ungarna lekte med vatten slangen hemma hos min moster. Ibland skulle jag bra gärna vilja bo i hus :(
Men men.
Nej nu är det sängen som gäller.
Lägger in lite bilder innan bara !

Fråga mig

2 besvarade frågor

Presentation


Vi är en familj på 2 vuxna och 3 barn. Mina barn är mitt allt och kommer alltid att vara !
Jag är så himla glad att jag har min familj.

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards