momster

Alla inlägg under januari 2013

Av Veronica helmersson - 3 januari 2013 06:29

Nu har det hänt lite här hos oss !
Det är nytt år och allt.
På nyårsafton slutade Trinity med blöja på dagtid och nappen på hel tid och i morse var blöjan torr när Trinity vaknade. Är så super stolt över min lilla prinsessa ! Hon har varit helt torr utan olyckor i byxorna på hela tiden.
Och i går gick jag, Johanna, Trinity och Denver i kupolen hela dagen och ingen olycka hände då heller.

Själv lyckades jag få världens tandvärk i går så jag har inte sovit mycket i natt heller. Nu sitter jag och väntar på att tandläkaren ska öppna så jag kan få en jour tid och dra ur tand jäveln som gör ont.
Och med min tandläkar skräck så betyder det att nu gör de fan jävligt ont :(
Men nu ska jag mysa lite med mitt lilla hjärta som precis somnat om bredvid mig !

Fråga mig

2 besvarade frågor

Presentation


Vi är en familj på 2 vuxna och 3 barn. Mina barn är mitt allt och kommer alltid att vara !
Jag är så himla glad att jag har min familj.

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards