momster

Alla inlägg under maj 2016

Av Veronica helmersson - 14 maj 2016 01:16

Hos oss händer det inte så mycket skulle jag nog vilja seja.
Trinity fortsätter sin inskolning på skolan 1 timme, en dag i veckan och tycker det är super kul.
Denver går på dagis 2 dagar i veckan nu på våren/sommaren då hans grupp går ut i skogen ca 2 timmar om dagen ena dagen han har dagis tid.

I förrgår bokade jag frisör tid och trodde att jag bokat till dagen efter men tydligen lyckas jag boka en tid samma dag.
Så fick lite små panik över viken fresyr jag skulle välja men efter att jag visat frisören och rådfråga henne så blev det den jag funderat och velat över i ca 2 år så der var väl dags nu :)
Blev iallafall tok nöjd och idag blev det färgning.
Som vanligt velade jag mellan 2 färger men fanns en jag spanade lite mer på och när även yngsta sonen och mannen även sa den färgen så blev valet lätt.
Ska bli lite kul att se om denna tvättas ur, när jag färgade mitt hår rosa så försvann ingen färg vid tvätt så fick färga bort den.
Står på att färgen sitter ca 15 tvättar och jag tvättade håret långt över 15 gånger och höll färgen helt och hållet.

Det är väl de som skett denna vecka.
Jag ska försöka bättra mig på att skriva här lite oftare.
Men nu ropar min kudde på mig så bjuder på nån bild innan jag somnar.

Ha det så gött med er !

Nyklippt på väg hem från frisören

Lite små trött monster :)

Tjejen som aldrig är tyst, hon har alltid något att beräkna eller prata om.

Mitt lilla kizz fan och resultatet på min hårfärgning.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Presentation


Vi är en familj på 2 vuxna och 3 barn. Mina barn är mitt allt och kommer alltid att vara !
Jag är så himla glad att jag har min familj.

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards