momster

Alla inlägg under juni 2014

Av Veronica helmersson - 19 juni 2014 11:22
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Veronica helmersson - 2 juni 2014 19:19

Vissa dagar tänker man mer än andra och i dag har jag haft en sådan.
Hoppas på en dag med mindre tankar i morgon !
I dag satt jag i bilen och tittade på Denver och tänkte att nu är de bara lite mer än en månad sedan fyller han 2 år och så blev jag att tänka på vad mycket vår lilla prins fått varit med om.
Några dagar innan han blev 2 månader var jag nästan säker på att jag skulle få åka hem från sjukhuset utan min lilla prins men han är och var stark, var då hans andnings uppehåll började och han fick ligga på upplivnings bordet 4 gånger på en dag och vi blev kvar några dagar och fick åka hem på hans 2 månaders dag om jag mins rätt. Har blivit många vändor till Falun och många utredningar och prover de tagit på han och inte kommit fram till något och han har dom fortfarande men är betydligt lugnare nu. Vissa barn får bara så har vi fått till svar och att det inte finns någon vettig orsak men astma medicinen hjälper lite och de blev färre uppehåll när vi började med dem.
Förutom dom så höll han sig lugn ända fram till första advent förra året då han lyckades välta med en stol och spräcka yttre delen av skilje väggen på näsan men den tejpade de snabbt ihop på jour mottagningen.
Sen var de lugnt fram till början av januari då han lyckades välta en kopp kaffe över sig och blev inlagd på sjukhuset några dagar igen. Brännskadorna blev jätte fina men började blomma upp nu igen när solen kom.
så för hans del är de långärmade uv kläder som gäller och stark solskyddsfaktor.
Och efter det har det faktiskt varit lugnt men kan inte låta bli att undra vad som ska hända här näst.
Hur som helst har allt detta snurrat i mitt huvud i dag.
Vet inte hur vi skulle klarat oss igenom detta utan våra underbara Familjer som alltid funnits för oss hjälpt oss med de anda barnen skjutsat oss om vi behövt det.
Efter ett besök hos min mormor och morfar lyckades jag skaka av mig alla tankar och känslor.

På em hämtade vi Kevin jonne hämtade ut lite medicin så åkte vi hem och vilade lite innan vi gick upp på stan och Kevin fick lämna tillbaka en bok på biblioteket och innan vi gick hem träffade vi farmor anka och Håkan en sväng som hade tagit husbilen, lovar Trinity var överlycklig :)
Sen var de bara in på affären och hem och fixa käk :)
Nu ligger jag och slappar i soffan och funderar på hur jag ska göra med alla blåsor jag fick efter gårdagens och dagens promenad.
Nej nu ska jag ta och slänga lite barn i säng innan jag slänger mig själv i min sköna säng så hoppas vi på underbar sol i morgon också !

bjuder på lite random bilder också från den närmaste tiden !
(Kevin finns inte med på några bilder då han inte vill att jag lägger ut så vem som helst kan se)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Presentation


Vi är en familj på 2 vuxna och 3 barn. Mina barn är mitt allt och kommer alltid att vara !
Jag är så himla glad att jag har min familj.

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards