momster

Alla inlägg under december 2010

Av Veronica helmersson - 30 december 2010 09:08

Oj vad dålig jag vart på att updatera här på sista tiden.

Men de betyder väll bara att allt flyter på som vanligt här hemma.

Trinity växer och blir stor snart 1 år mammas lilla tjej.

Så jaha vad har hänt? inte mycket, vi har börjat packa till flytten så nu står de kartoger i hela lägenheten.

Kevin har jul lov och alla rutiner har brytits och det märks på våran vardag, inte så kul. Men hoppas allt blir bra efter flytten.

Kevin byter skola den 1 februari och det är med blandade känslor. Han tycker det ska bli kul samtidigt som han inte vill sluta på skolan här. Så många funderingar kring det kretsar i hans lilla huvud just nu.

Julen är äntligen över oxå, det är oxå en jobbig tid för kevin som har lite svårt att hantera all stress och allt som händer.

Trinity tyckte inte tomten var nå oteck iallafall. Ska bli kul att se hur hon reagerar på alla smällare i morgon.

Nej nu ska jag ta och spela lite innan dagen drar igång på allvar.


hare så gött med er alla om de nu är nån som läser !

Av Veronica helmersson - 7 december 2010 21:15

Här rinner tiden iväg snart är det jul och allt.

I dag var det vaccinaton för kevin på skolan, han var jätte duktig och blev bara lite ledsen.

Och till bvc med Trinity, 9035 gram tror jag hon vägde och var 73,5 cm lång.

Så fick jag min nya lur i dag oxå, sonyeriksson godtog reklamatonen efter andra försöket. så det blev ett nytt salekitt som telekiosken köpte tillbax.

Så nu blev det en HTC wildfire i stället och hoppas på att den funkar bättre.

Måste bara seja att jag är glad att det var just i Telekosken vi köpte lurarna oxå, de har vart så himla trevliga och bra att ha att göra med trotts att jag varit där typ 100 ggr på kort tid. De hjälpte värkligen en hur man skulle göra med reklamatonen och så oxå.

Jag har även hunnit prata med skolan i vad och fixat med det mesta är bara elen kvar att seja upp nu.

Så nu känns det som att jag är redo att flytta, men är ju ca 2 månader kvar endå.

 

Men nu blir det mys i sängen natti natti på er !

Fråga mig

2 besvarade frågor

Presentation


Vi är en familj på 2 vuxna och 3 barn. Mina barn är mitt allt och kommer alltid att vara !
Jag är så himla glad att jag har min familj.

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards