momster

Alla inlägg under maj 2013

Av Veronica helmersson - 31 maj 2013 19:34

I dag hade vi tänkt cykla hem till mormor och morfar men klockan han bli så mycket så vi fick ta bilen eftersom dom ville ha gräset klippt.
Vi fick iallafall sovmorgon i dag, Denver sov till 10:45, Trinity sov hos mormor och Kevin skickade jag till skolan kl 8:00 och efter de la jag mig och sov lite extra.
Hade inte jag gått upp och gjort frukost hade nog Denver sovit ännu längre.
Och i dag var det Trinitys tur att bestämma vad vi skulle äta och då blev det mc donalds.
Efter maten avslutade vi dagen med att åka och köpa en cykel till Trinity.

Av Veronica helmersson - 30 maj 2013 19:25

Nu har Trinity fått sommarlov och Kevin har bara 2 veckor kvar till sitt sommarlov.
Nu hoppas vi på en varm skön sommar iallafall.
Än så länge ser det ju lovande ut iallafall :)
Nu ska jag glo lite på tv innan det är dax att slänga grabbarna i säng, Trinity har åkt till mormor till i morgon så i natt har vi bara 1 barn i sängen.

I dag har jag, Jonne och Denver varit hem till min mormor och morfar på besök oxå och Jonne fick laga sin cykel:)

Nej nu har jag babblat färdigt.
Ha det så bra med er !

Av Veronica helmersson - 29 maj 2013 18:06

I dag har vi inte gjort mycket.
Vi hämtade min cykel på förmiddagen och Jonne var till arbetsförmedlingen på eftermiddagen annars har vi typ bara setat inne hemma, skit tråkigt.

Av Veronica helmersson - 26 maj 2013 17:04

Mors dag i dag da, vi har varit till mormor och morfar och ätit som vanligt.
Annars händer det inte mycket hos oss.
Vädret har äntligen börjat bjuda på lite värme och sommaren är på väg.
Synd bara att man ska vara så jävla trött pga alla allergier och att man sover så dåligt på nätterna.

Vi var till barn mottagningen med Denver för några dagar sedan.
Eftersom han har så mycket allergier så ville barn läkaren att Falun skulle ta över all kontakt med Denver inte bara andnings uppehållen.
Den senaste allergin vi öpptäkt är gluten (mjöl). Sen har han några luftburna allergier.

Nej nu ska jag ta och vila lite med mini monstret.
Ha det så bra med er !

:)

Av Veronica helmersson - 16 maj 2013 05:52

God morgon !
Då var det torsdag igen.
I dag är det förskolans dag på förmiddagen och på eftermiddagen har vi adhd kurs/utbildning igen, sista gången :)
Sen får vi se om Trinity eventuellt får sommarlov redan efter i dag.

Av Veronica helmersson - 14 maj 2013 06:51

Älskar verkligen min son.
Visst blev han ledsen först när jag berättade att jag glömde av riddarskolan i går men vi sa att vi fikade ju faktiskt hemma i går också och det blev bra till slut ändå.

morgonen har varit lugn som vanligt här hemma när man går upp i tid :)

I dag väntar dagis för Trinity, skola och säkert cykel i grängesberg för Kevin, bvc och 10 månaders koll för Denver.

Men helst av allt skulle jag slappat under täcket hela dagen där det är varmt och skönt.
Men men nu ska jag mysa lite innan dagen drar igång på allvar!

Av Veronica helmersson - 13 maj 2013 21:41

Höll på att små plocka i hallen och vad hittar jag då ?
Jo Kevins påse som han skulle ha med sig på avslutningen/dubbningen på riddarskolan de haft i skolan.
Som jag självklar glömde av och kom på nu när jag hittade sten påsen :(
Så nu ligger jag med världens ångest.
Hoppas inte min älskade kille blir allt för ledsen i morgon !

:)

Av Veronica helmersson - 13 maj 2013 20:35

Hej hopp !
Jag tycker tydligen om att skriva inlägg här och sen inte posta dom, det har hänt 2 ggr nu på kort tid att jag loggat in och det har funnits halvskrivna inlägg.
Det måste ju betyda att jag har ganska fullt upp på dagarna :)

I dag har vi lekt med Sarah och Julia.
Och i morse var jag på skol möte på Kevins skola. Och han skötet sig bra.
Skönt att höra !

Annars har det inte hänt så mycket här.
Denver åt äntligen mat idag igen :)
I morgon ska vi till BVC och se hur stor han blivit :)

I går bytte vi rum här hemma oxå.
Trinity och Denver fick dela på vårat rum vi flyttade ut i vardagsrummet och Denver sover givetvis fortfarande inne vid oss och Kevin fick eget rum.
Blev faktisk riktigt bra :)

Nej det får duga för nu !
Ha det så bra med er !

Fråga mig

2 besvarade frågor

Presentation


Vi är en familj på 2 vuxna och 3 barn. Mina barn är mitt allt och kommer alltid att vara !
Jag är så himla glad att jag har min familj.

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards