momster

Alla inlägg under november 2013

Av Veronica helmersson - 17 november 2013 18:18

Nu är vagnen testad ett tag och på lite olika underlag.
Älskar den fortfarande lika mycket. I dag gick vi en långpromenad på elljusspåret i mycket backar och den funkade toppen med både 1 och 2 barn i.
Det ända underlag jag tyckte det blev lite svårt att köra var på mindre stigar och när marken blev för mjuk eller då det var väldigt ojämn mark.
Och för några dagar sedan tog jag en promenad hem till min mormor och morfar efter cykelbanan med 2 sovande barn i vagnen och den funkade lika bra då också.
Den blir rätt kompakt när man fäller ihop den också.
Jag älskar bara denna vagn mer och mer ju mer jag anv den !
I morgon blir det en tur upp på stan så hoppas på fint väder så man kan gå ;)

Lägger in några bilder också :)

Av Veronica helmersson - 11 november 2013 20:25

Jaha då var det ett tag sen igen.
Allt flyter på som vanligt här hemma.
Förra veckan fick vi hem syskon adaptern så nu är vagnen komplett och jag bara älskar den och kommer få stanna länge !
Och i morgon ska vi till Falun och få svar på Kevins dyslexi utredning så då får Jonne teta på att köra vagnen oxå :)
Annars har det inte hänt så mycket här nu ska jag kolla lite på tv och Jonne lägger ungarna :)
Bjuder på lite bilder men kommer fler bilder på vagnen i senare inlägg också och eventuellt lite vad jag tycker om den efter att jag haft den ett tag. Därför skriver jag inte så mycket om den nu :)

Trinity och Denver i Trinitys nya säng :)

Bästa vagnen med baby skyddet på istället för sittdelen :)

Absolut bästa syskon vagnen ever !

Fråga mig

2 besvarade frågor

Presentation


Vi är en familj på 2 vuxna och 3 barn. Mina barn är mitt allt och kommer alltid att vara !
Jag är så himla glad att jag har min familj.

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards