momster

Alla inlägg under mars 2014

Av Veronica helmersson - 31 mars 2014 14:52
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Veronica helmersson - 31 mars 2014 14:49

I dag har vi slappat och jag har total glömmt att jag skulle ringa falun och få operatons tid till Trinity !
Och denna månad är lika fullspäckad som förrra !
I lördags var vi till mormor och morfar och firade deras födelsedagar.
Helt underbar dag blev det iallafall som vanligt när man är där.
I går tog vi en promenad till jonnes syster och sen hem så det blev 1 mil vi gick och jag kosntaterade att jag vill ha en emmaljunga syskon vagn på bredden igen.
Denver har börjat prata och ville hela tiden ha kontakt med Trinity som blev lite svårt när hon satt bakom han. Men på stan och i övrigt älskar jag den vagnen :)
Nej nu är det dags att gå ut och röra på fläsket upp på stan och fixa Trinitys glasögon som vanligt.

Bjuder på lite bilder i dag också !
Jag lägger inte upp bilder på Kevin fortfarande men kan hända att jag gör något låst inlägg där Kevin och jag själva kan välja vilka som ska få se inlägget !

Av Veronica helmersson - 26 mars 2014 18:34

Jahaja jag är rätt usel på detta känner jag men va fan har man tre underbara barn har man inte alltid tid att blogga då jag hellre lägger tiden på barnen ;)
Fast ibland känner jag även för en till liten skit unge, men de får vänta så får vi se i framtiden ;)

I dag har jag varit på möte på dagis angående Denvers allergier och vi kort sagt konstaterade att det går framåt sakta men säkert och bara possetiva saker att seja i dag :)

Båda barnen stortrivs iallafall vilket är underbart!

Kevin har haft bryt dag på skolan i dag annars rullar skolan på som den ska för han oxå och han trivs oxå bra!

Annars har det inte hänt så mycket mer.
Jag är allmänt super nöjd med mitt liv och familj och så himla glad för de fina vännerna jag har runt mig!

Lägger ut lite bilder på barnen!
Jag har valt att inte lägga ut några bilder på Kevin då han själv har bett mig att inte göra det!
Men han är absolut lika älskad som de anda 2 fast han inte finns på lika många bilder !

Men avslutar inlägget med en ego bild på mig ;)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Presentation


Vi är en familj på 2 vuxna och 3 barn. Mina barn är mitt allt och kommer alltid att vara !
Jag är så himla glad att jag har min familj.

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards