momster

Alla inlägg under augusti 2010

Av Veronica helmersson - 21 augusti 2010 21:20

Då har man varit i borlänge och shoppat i dag.

Det blev en bilbarnstol till trinity och en regn overall som passar perfekt nu och ett regnställ som hon kan ha sen.

Så köpte jag en ny data mus till min dator så nu har jag en skroll igen jippi !!!

Kevin köpte ett psp för sina födelsedags pengar, som tur var hade magnus ett spel att låna ut till han. Men nu får han börja spara igen.

sen blev det inte så mycket mer handlat, men det vart nog dyrt endå, men nu kan vi vara ute även om backen är lite blöt.


  

Trinity i bilen i sin nya stol.

  Det lite större regnstället. 

  Regn overallen.  

Av Veronica helmersson - 20 augusti 2010 08:24

Ojsan vad länge sedan nått skrevs här nu da.

Här har det hunnit hända en del.

Kevin har hunnit fylla 8 år, han fick en toppen dag med massor av paket.

Mari har hunnit vara här 2 dagar med sina barn. Och jag kan lova att jag är glad att jag inte har 3 små barn här jämt iallafall.Ingen av ungarna varken sov eller åt samtidigt, så det var full rulle här.

Men ändå jätte kul att ses då det inte blir allt för ofta då hon bor i norge och hur långt bort som helst.

Nu sedan i onsdags har min lillebror Magnus sovit hos oss, skit kul det med.

I går började kevin skolan igen så nu går han i andra klass. 

Trinity var till bvc och fick 6 månaders vaccinatonen så i dag är hon jätte gnällig och känns varm trots panodil.

Men det är väll tänkt att vi ska på kalas hos sarah i eftermiddag så man kan ju hoppas att sessan är på bättre humör då.

 

Nej nu ska jag vila lite och fixa och sen bara vänta på att få hämta kevin på skolan så vi kan dra in på stan.

Puss och kram på er ! 

Av Veronica helmersson - 3 augusti 2010 07:58

Inte för att jag har så mycket att skriva igentligen.

Här händer det inte mycket på dagarna, är ju så tråkigt väder.

i går tog jag, mamma och barnen en tur till borlänge, men blev inte länge där heller.

Annars har de inte hänt så mycket, jonne fyllde 30 i lördags men det blev lungt.

Kevin var hos mormor och vi var hemma och slappade.

Och på sändag fyller Kevin 8 år. Fast han har kalas både lördag och söndag så full rulle kommer de bli.

 

men nu ska jag ta och vila lite medans Trinity sover.

Puss å kram på er !

Fråga mig

2 besvarade frågor

Presentation


Vi är en familj på 2 vuxna och 3 barn. Mina barn är mitt allt och kommer alltid att vara !
Jag är så himla glad att jag har min familj.

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards