momster

Alla inlägg under maj 2011

Av Veronica helmersson - 2 maj 2011 20:41

Dagen i dag började lungt, planerade att åka till borlänge och lämna in Jonnes lur igen, men så blev det inte.

Jag började må jätte konstigt och sen kom huvudvärken så jag har legat hela dagen.

Men fick lite behövliga telefon samtal gjordea iallafall.

Tyverr blev de inga bilder på hur min mublering blev, men kommer kanske i morgon bara huvudvärken blir lite bättre.

Ringde iallafall falun angående trinitys öron i dag då vi skulle höra av oss om hon fick upprepande öroninflamatoner. De ville att vi skulle komma redan den 26 maj, då det var tidigaste tiden till samma läkare som hon gått till innan. Så hom kommer få ha samma läkare hela tiden vilket jag tycker är toppen. Men jag trodde dock att vi skulle vänta 10-12 veckor som vi skulle göra med efter kollen me ikke.

Så det var rena turen att jag ringde i dag.

Men nu lär jag lägga mej igen, men hare så gött med er !

Av Veronica helmersson - 1 maj 2011 22:35

Natten till i dag var inte den roligastre.

Jag hade jätte svårt att andas och fick inhalera och så hade jag en liten prinsessa som bara skrek. Värkar tyverr som att hon fortfarande har öron värk.

I dag så har astman varit jobbig oxå men det funkar.

Jag och Trinity var in till stan och hämta Sarah och Julia.

Det är alltid lika kul när dom vill komma. Så kom Johan hit oxå skit kul.

Men han träffar man lite oftare.

Men vi käkade gått och hade trevligt så körde jag hem Sarah och Julia vid 18:00 tiden.

Vi kollade lite tv och sen var det dax för sängen. Dagen har gått ruskit snabbt tycker jag. Nu ska de bli kul att se om man orkar upp och fixa kevins frilla i morgon bitti.


Tyverr blev det ingen brasa för oss i går. Vi gick upp mor kyrkan här i söderbärke där vi hade hört att det skulle finnas en brasa men såg varken brasa eller rök så vi gick hem i stället.

Jonne ställde sig och grillade, kevin smällde smällare och raketer och jag mublerade om i köket och vardagsrummet.

Blev riktigt bra faktiskt. Trodde de skulle bli trångt men ikke.


Men nu lägger jag ner detta och lägger mej och sover med resten av familjen.

Natt natt på er !

Fråga mig

2 besvarade frågor

Presentation


Vi är en familj på 2 vuxna och 3 barn. Mina barn är mitt allt och kommer alltid att vara !
Jag är så himla glad att jag har min familj.

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23
24
25 26 27 28
29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards