momster

Alla inlägg den 6 maj 2011

Av Veronica helmersson - 6 maj 2011 10:15

Morgon eller god formiddag kanske man sejer nu.

Natten var helt ok,Trinity vaknade vid 12 och skrek och kom in till oss.

Men är ju iallafall en bra början att hon somnar i sin säng på sitt rum.

I morse var kevin lika duktig som han varit hela veckan.

Åt sin gröt och fixade tillockmed till kammen i morse och hade tid över att kolla lite på tv. Det är bara så underbart med lugna mornar.

När kevin gått till skolan la jag mej och vilade en stund, men nu är det strax dax att fixa så vi får nått käk i oss i dag med.

Och oj vad Trinity börjat prata, inte för att man förstår hälften en en gång men det är kul att lyssna på henne. Hon har ju börjat gjort sig förstådd oxå.

Det kommer mer och mer.

Nej nu ska jag sluta och göra nått vettigare tror jag.

Ha de så bra med er !


Fråga mig

2 besvarade frågor

Presentation


Vi är en familj på 2 vuxna och 3 barn. Mina barn är mitt allt och kommer alltid att vara !
Jag är så himla glad att jag har min familj.

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23
24
25 26 27 28
29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards