momster

Alla inlägg den 31 maj 2011

Av Veronica helmersson - 31 maj 2011 21:33

I dag kom nya hunden till Trinity.

Oj vad mjuk och go den var jämfört med den gamla så hon var lite fundersam men den dög den med så nu har hon 2 iallafall.

Och vilket toppen väder vi haft i dag.

Jag och Trinity gick och hämtade kevin vid bussen i dag.

Fick även med oss kusin Filip hem. Det är så himla kul, Kevin har fått jätte många vänner här som han leker med.

I nyhammar hade han ingen att leka med hemma mer än Ebba.

Hände kanske 2 gånger att han lekte med nån annan. Nu är det nästan tvärt om.

Nu har kevin lång ledigt tills på tisdag nästa vecka och sen är det inte långt kvar tills sommarlovet börjar.

Nedräkningen har även börjat tills vi tänkt att åka till high chaparall.

Finns inget underbarare ställe. Det är nog där jag trivs bäst, skulle kunna bo där hela sommrarna tröttnar aldrig. Så ska det bli så kul att träffa marie som jag lärde känna där för 8 år sedan.

28 dagar kvar !!! sen sejar jag hejdå i en vecka om allt blir som vi tänkt oss.


Glömde berätta att jag pratat med emma som merlin nu bor hos.

Han blev vetrinärbesiktad i dag och det gick jätte bra, så skönt att höra.

Och nu är han överskriven på henne på papper oxå men det känns jätte bra.

Han har det jätte bra och det är huvudsaken !


Men ha de så bra med er nu !




Fråga mig

2 besvarade frågor

Presentation


Vi är en familj på 2 vuxna och 3 barn. Mina barn är mitt allt och kommer alltid att vara !
Jag är så himla glad att jag har min familj.

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23
24
25 26 27 28
29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards