momster

Alla inlägg den 25 maj 2011

Av Veronica helmersson - 25 maj 2011 12:15

Blev en till jobbig natt med väldigt lite sömn och mycket skrik.

Man riktigt ser att hon har ont. Ska bli riktigt skönt att komma till öron läkaren i morgon. Hoppas bara det finns nått att göra åt min prinsessas öron.

Man vill ju inte ge henne hur mycket panodil som helst heller. Nu får hon ioförsig bara på nätterna men hon ska inte behöve det heller längre tycker jag.

Måste bara få seja att jag har väldens underbaraste sambo oxå som tar hand om trinity på mornarna när hon varit jobbig på nätterna så jag får sova.

Men han vet väl vilket humör jag har när jag är trött oxå.

När jag vaknade gick han ut och klippte gräsmattan så nu är hela gräsmattan klippt.

Jag har pratat med Emma som Merlin nu bor hos, och han har det jätte bra.

Vi har fått en jätte bra kontakt vi oxå villket är jätte skönt.

Nu ska vi slappa ett tag och försöka få vår övertrötta prinsessa att sova vilket inte är allt för lätt, och hinner Kevin hem innan hon somnar kommer hon inte somna alls.

Ha det så bra med er !

Fråga mig

2 besvarade frågor

Presentation


Vi är en familj på 2 vuxna och 3 barn. Mina barn är mitt allt och kommer alltid att vara !
Jag är så himla glad att jag har min familj.

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23
24
25 26 27 28
29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards