momster

Alla inlägg den 17 maj 2011

Av Veronica helmersson - 17 maj 2011 19:36

Toppen dag i dag, eller inte.

Började med att jag ringde vc angående Trinitys öron, blev att vi skulle ta oss in så fort vi kunde och få en jour tid till läkaren.

När vi ska åka är ju de mesta packat i skötväskan förutom min plånbok som jag letade ihjäl mej efter i går kväll. Men jag skippar plånboken har ju passet ifall jag lär legitimera mej.

Väl hos läkaren så fick vi komma in snabbt och fick en toppen läkare som pratar med trinity och är toppen bra. Han tyckte även det var bra att vi skulle  till falun och kolla upp öronen lite nogrannare. Och visst hade ungen fortfarande öroninflamaton så ny antibiotika kur.

Åker till apoteket i byn och med våran tur så var väl den sorten antibiotika hon sak ha slut. Blir att åka in till ludvika, givetvis börjar bensin lampan lysa då oxå.

Men men hämtade ut medicinen och for hem till mamma och lånade hennes bensin kort då mina bankomat kort ligger i min plånbok som ligger nån stans hemma. 

Sen var det bara hem vänta på Kevin.

På eftermiddan tog vi en liten promenad.

Sen har det bara varit slappa som gäller och gosa med en ledsen prinsessa.

men nu ska jag ta hand om prinsessan så får ma se hur mycket sova det bllir i natt.

Ha det så bra med er !

Fråga mig

2 besvarade frågor

Presentation


Vi är en familj på 2 vuxna och 3 barn. Mina barn är mitt allt och kommer alltid att vara !
Jag är så himla glad att jag har min familj.

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23
24
25 26 27 28
29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards