momster

Alla inlägg den 26 maj 2011

Av Veronica helmersson - 26 maj 2011 21:01

I dag har vi varit till öron näsa hals med Trinity och äntligen är öroninflamatonen borta.

Att hon vaknar och skriker och verkar ha ont på nättena visste de inte vad de kunde bero på. Men var iallafall inte öronen.

Men eftersom hon varit förkyld nästan hela tiden sedan hon föddes och snarkar och har dom återmommande öroninflamatonerna vill dom operera bort polyperna.

Så nu väntar vi en tid för operaton, det kunde ta 6-8 veckor eller lite längre då det blir semester tider nu. Och förhoppningsvis ska öroniflamatonerna minska efter operatonen.

Efter läkarbesöket for vi hem till farmor och farfar som har varit snälla och passat kevin efter skolan.

Där fick vi mat och fika innan vi drog vidare till hockey avslutningen.

Kevin fick autograf av färjestads spelaren Jonas frögren, som han igentligen inte tyckte var nått att ha. Men det var ju iallafall en autograf. Men han tyvckte de kunde vart en Djurgårds spelare som kommit i stället, härliga ungar.

Nu är vi iallafall hemma och Kevin ligger i sin säng och Trinity passade ju på att sova middag i bilen så henne får vi se när hon somnar.

Men nu ska jag fixa till morgondagens äventyr och sedan big brother men ni får ha en toppen kväll med er !

Fråga mig

2 besvarade frågor

Presentation


Vi är en familj på 2 vuxna och 3 barn. Mina barn är mitt allt och kommer alltid att vara !
Jag är så himla glad att jag har min familj.

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23
24
25 26 27 28
29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards