momster

Alla inlägg den 3 maj 2011

Av Veronica helmersson - 3 maj 2011 21:12

I dag kom vi iväg till borlänge och lämna in jonnes lur igen.

Hoppas bara de kan laga den denna gången.

Så hittade jag tandborstarna jag letat efter till Trinity, de fanns på barnens hus i borlänge. Så nu kan hon borsta tänderna igen. Vilket hon tycker är jätte kul än så länge iallafall.

Sen var det bara hem och låta kevin göra läxan och sova.


Tyverr kommer de inga bilder på min mublering än men lite annat kan jag bjuda på så får jag försöka ta nå bra bilder i morgon eller senare i kväll med rikitga kameran.

Men dessa är från mobilen så ingen topp kvalite heller !


       

Av Veronica helmersson - 3 maj 2011 07:15

Jaha natten har varit ok eller helt toppen kanske man ska seja.

Vi fick sova hela natten och lite till då vi försov oss i morse.

När kl var 7  frågade jonne mej om jag skickat iväg kevin till bussen, och jag hade inte ens väckt han.

Blev att springa ner och väcka han och se till att han fick på sig kläder och gå till bussen på en gång.

Och jag ska väl lägga mej och vila lite till så får vi se om det kommer lite bilder i eftermiddag / Kväll.

Men god morgon på er och hoppas ni får en trevlig dag.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Presentation


Vi är en familj på 2 vuxna och 3 barn. Mina barn är mitt allt och kommer alltid att vara !
Jag är så himla glad att jag har min familj.

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23
24
25 26 27 28
29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards