momster

Alla inlägg den 8 maj 2011

Av Veronica helmersson - 8 maj 2011 19:51

Då har helgen gått igen.

I fredags var vi till västerås en vända och i går kom Johanna, alex och annsofie hit och hälsade på. De hade även handlat blekmedel och hårfärg till Kevin som de hade ed sig.

I dag vaknade med astma i morse så var bara att inhalera.

Sen Kollar vi på lite film och bleker håret på kevin. Men inte blev det så mycket ljusare så var bara att upp till ica och köpa sling medel.

Håret blev då gult på kevin men vi har i blåa färgen endå efteråt.

Håret blev blått iallafall. Tyverr blev allt hår blått och det var ju bara tuppkammen som skulle vara blå.

Så tog vi oss en tur hem till min underbara mormor och morfar. Som vanligt blev det fullt hus där oxå. mamma, msgnus och moster birgitta kom oxå dit en sväng.

När vi kommer hem vill kevin fixa och ta bort de hårst som inte skulle vara blått så vi tog mitt veet på huvudet på ungen och det blev kalas bra.

Sen var det bara för kevin att lägga sig och sova.


Slänger upp lite bilder i morgon eller nått för nu ska jag natta Trinity och sen mysa med gubben.

Hare så bra med er !

Fråga mig

2 besvarade frågor

Presentation


Vi är en familj på 2 vuxna och 3 barn. Mina barn är mitt allt och kommer alltid att vara !
Jag är så himla glad att jag har min familj.

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23
24
25 26 27 28
29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards