momster

Alla inlägg den 5 maj 2011

Av Veronica helmersson - 5 maj 2011 20:17

Oj vad jag/vi hunnit med mycket i dag.

Vi har vart upp på stan, skulle beställa energi drycker till kevin så han går upp i vikt betala lite räkningar och lite fler små ärenden.

När vi sitter i bilen och är lite små stresseade för vi glömt av klockan kommer vi på att vi glömt apoteket. Så får åka upp nån annan dag och fixa det.

Vi hinner iallafall hem precis till kevin kommer.

Sen flyttade vi ut växarsängen till Trinity, så nu har hon en stor säng på sitt lekrum.

Trinitys rum fick bli ungarnas tv rum i stället så Kevin får vara lite i fred på sitt rum då dörrarna inte går att stänga helt.

Barnens mormor kom hit med lite leksaker och hämtade kartonger då hon ska flytta.

Nu ligger trinity och sover i sin stora säng och kevin ligger och ska sova som vanligt på sitt rum. Ska bli kul att se om Trinity sover hela natten på sitt rum, skriker eller kommer knatande om hon vaknar i natt.


men nu ska jag lägga mej och mysa med gubben medans vi har sängen för oss själva. Men lägger upp lite bilder på Trinitys nya rum.


     

Fråga mig

2 besvarade frågor

Presentation


Vi är en familj på 2 vuxna och 3 barn. Mina barn är mitt allt och kommer alltid att vara !
Jag är så himla glad att jag har min familj.

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23
24
25 26 27 28
29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards