momster

Alla inlägg den 9 maj 2011

Av Veronica helmersson - 9 maj 2011 22:10

I dag har vi hunnit med mycket igen.

Började förmiddagen med en promenad till kiosken och väl där merker vi att bankomat kortet ligger hemma så var bara att gå hem och hämta det och tillbax.

Så köpte vi oss varsin glass och gick hem igen.

Lekte lite ute hemma innan det var dag att fixa lite käk åt Trinity.

Hon fick äta ute innan vi gick på promenad igen så Trinity fick sova middag.

Efter en och en halv timme var det dax att gå och möta upp kevin vid bussen och gå till pyttisar.

Trinity lekte för första gången i sandlådan. I början var det lite otäckt men de gick fort över. Gräset är värre men det går att gå på det nu iallafall.

När vi kom hem lekte vi lite till innan det var dax att äta igen.

Vi åt ute denna gången oxå, så underbart med detta härliga väder.

Sen gick vi in och tog det lite lungt innan vi for ut till gubbo med Merlin.

I morgon bär det av till uppsala sör mej, jonne och Trinity.

Jonne ska till läkaren igen så nu hoppas vi tummen har läkt denna gång.

Kevin skulle farfar håkan hämta vid bussen.

Men nu är det sängen så man orkar upp kl 5 i morgon bitti.

Hare så bra med er alla !

Fråga mig

2 besvarade frågor

Presentation


Vi är en familj på 2 vuxna och 3 barn. Mina barn är mitt allt och kommer alltid att vara !
Jag är så himla glad att jag har min familj.

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23
24
25 26 27 28
29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards