momster

Alla inlägg den 26 augusti 2012

Av Veronica helmersson - 26 augusti 2012 21:41

Natten till i dag var lite små jobbig.
Jag tyckte Denver andades tungt, ville inte äta ordentligt och orkade inte suga på nappen direkt men tänkte att jag säkert bara nojade mej i onödan.
På morgonen orkade han fortfarande inte suga på nappen och tog inte bröstet ordentligt. Jonne påpekade att det var lite konstigt att han inte ville ta emot nappen och inte orkade suga på den och att han andades tungt.
Så jag berättade hur natten varit och frågade om han tyckte jag skulle åka in med han.
Fick då till svar att han har ju inte astma så han vet ju inte hur det är och de andra två barnen har ju astma och förkylnings astma så de är väll bättre att åka in och kolla upp det och få åka hem pga att man varit där i onödan.
Så jag åkte in och tror inte ens läkar besöket tog en timme.
Vi fick veta att det var bra att vi åkte in men hon hörde inget nu men fick ett provrör ventoline om de skulle komma tillbaka och så skrev hon ett recept vi skulle hämta ut i morgon.
Efter läkar besöket for vi hem till Johanna och tog med henne ut till Gubbo.
På eftermiddagen tog vi en tur till jonnes farfar Tord och Berit och hälsade på.
Åker hem och fixar varma mackor till kvälls mat och märker oxå att Denver börjar bli mer tungandad igen så han får medicin. Efter ett tag har vi en piggare och gladare grabb i vagnen som tillochmed ligger nöjd på rygg ett tag i vagnen.
Nu sover han på mitt bröst så jag ska oxå försöka sova alldeles stax så natt natt med er oxå :)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Presentation


Vi är en familj på 2 vuxna och 3 barn. Mina barn är mitt allt och kommer alltid att vara !
Jag är så himla glad att jag har min familj.

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9
10
11 12
13
14 15 16 17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards