momster

Alla inlägg den 4 augusti 2012

Av Veronica helmersson - 4 augusti 2012 22:02

I dag var jag, Jonne och de två små till Västerås och skulle köpa födelsedags present till Kevin. Vi gick in på en sko affär mins inte vad den heter.
Vi skulle iallafall ha ett par skor men kommer ut med 5 par :)
Jag älskar att handla när det är halva priset på pris lappen. Det blev jag, Kevin och Trinity som fick nya skor.
Efter de gick vi in på en till affär jag inte heller har koll på namnet på och även där hittade vi kläder till kanon priser. Jag hittade en klänning till mej jag kan ha på dopet sen och en jeanskjol Jonne hittade en tshirt och ett par shorts till sig så det blev en riktigt lyckad dag. Och vi som igentligen inte skulle ha nått mer än nått till Kevin. Jaja så kan det gå ibland.
Nu ligger vi i sängen och alla har däckat utom jag. Jag hade tänkt kolla lite mer på tv innan jag somnar.

Men ha det så bra med er andra så får vi se när jag skriver igen.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Presentation


Vi är en familj på 2 vuxna och 3 barn. Mina barn är mitt allt och kommer alltid att vara !
Jag är så himla glad att jag har min familj.

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9
10
11 12
13
14 15 16 17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards