momster

Alla inlägg den 16 augusti 2012

Av Veronica helmersson - 16 augusti 2012 21:44

Jaha ja.
I går ringde Nisse från hockeyn och frågade om Kevin skulle vara med denna sesången. Våra grabbar har nog de mest omtänksamma tränare man kan ha.
Så berättade han att de skulle samla i hopp grabbarna och gå igenom lite träning de kan göra utanför isen.
Men isen skulle spolas 1 september om jag fattat rätt och när jag berättade de för Kevin fick jag en grabb som sken upp och genast frågade när träningarna börjar. Det är härligt att se att han har ett intresse han värkligen gillar och tycker är kul.

I dag har vi varit upp på stan och hälsar på Anna och tagit en fika och kikat i lite affärer.
Efter de tog vi oss en tur ut till sörvik och hälsade på min mormor och morfar som alltid blir lika glada när vi kommer.
Eftermiddagen spenderade vi ute på gården med att hoppa studsmatta och åka lite kana :)
Men nu är det mys med mannen och sängen som gäller så man årkar med morgon dagen oxå.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Presentation


Vi är en familj på 2 vuxna och 3 barn. Mina barn är mitt allt och kommer alltid att vara !
Jag är så himla glad att jag har min familj.

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9
10
11 12
13
14 15 16 17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards