momster

Alla inlägg den 15 augusti 2012

Av Veronica helmersson - 15 augusti 2012 18:37

Då har man äntligen fått recept på ersättning till Denver, men när vi kommer till Apoteket så var det givetvis slut. De tyckte själva på Apoteket att det hade gått åt ovanligt mycket de sista två dagarna.
De hade nämligen sagt till mej förra veckan att de alltid hade de märket hemma. Men nu är det beställt så på fredag får vi förhoppningsvis hämta.
Men det är ju tur att man fortfarande kan amma, men ska bli skönt att kunna dricka ett glas mjölk och ge ersättning nån gång.
Men nu ska jag ta och slänga Trinity i säng.

Hej så länge.

Av Veronica helmersson - 15 augusti 2012 06:53

Det är ju tur att man har morgon pigga barn så man har nått att göra.
Kl 04:30 ville Denver ha frukost och
kl 05:30 var det Trinitys tur att kliva upp och ha frukost.
Kl 06:00 vaknar Kevin och kommer upp och vill ha frukost.
Så nu har Denver somnat om, Kevin kollar barn program och Trinity springer mellan mej och Kevin.
Jag har tillochmed hunnit stoppa in tvätten i maskinen och startat den så vi får se vad vi hittar på i dag.
Ska iallafall ringa kevins nya skola och se när han kan få komma och kika lite innan skolan börjar.
Men nu har jag inte tid att skriva här nå mer ha de så bra med er.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Presentation


Vi är en familj på 2 vuxna och 3 barn. Mina barn är mitt allt och kommer alltid att vara !
Jag är så himla glad att jag har min familj.

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9
10
11 12
13
14 15 16 17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards