momster

Alla inlägg den 19 augusti 2012

Av Veronica helmersson - 19 augusti 2012 21:18

I dag har vi haft en heldag ute nästan.
På förmiddagen åkte vi in till byn och kollade lite loppis och medeltids marknad. Där hittade vi en stand säng till Denver vet inte vad de heter igentligen men strand säng lät bra :) Kevin och Jonne köpte sig en rökt fisk, mins inte vad de var för fisk men god var den påstod dom.
Så var det bara att fixa lunch, det blev pizza som vi tog med och åt i Gubbo innan vi for och fiskade.
Jonne och kevin fiskade trinity Plaskade i vattnet och denver sov i sin bilstol. Och inte fick de någon fisk heller så var nog tur de köpte sig en inne i byn.
Sen blev det slappa i Gubbo (vårt tillfälliga hem) resten av dagen.

Av Veronica helmersson - 19 augusti 2012 08:10

Då är helgen snart slut igen.
I går var vi på sindbyholms slott tror jag det var på Dacia dagen.
Där bjöds vi på mat och ungarna kunde hoppa hoppborg, rida och få ansiktsmålning. Men ansiktsmålningen skippade dom.
Trinity vågade inte gå in i hoppborgen så hon stod utanför och hoppade på den lilla biten. Kevin var in och hoppade en liten stund sen tyckte de att det var intressantare nere vid hamnen.
Innan vi for hem igen tog vi oss varsin glass.
Kevin såg oxå prinsessan komma ut ur slottet. (kom ut ett brudpar när vi skulle åka)
Lagomt när vi åker så kom regnet. Men vi hade en trevlig dag.
När vi kommer hem är kl 17:30 och både jag och Jonne är helt slut. Vi försökte ge Trinity lite mat men hon ville inte ha nått. Så vi nattade henne och jag ammade Denver och testade ge han lite ersättning. Han tyckte om det som tur var.
Kevin åkte in till byn med farmor och kollade på bilarna och vi la oss och sov tidigt.
Men inte får man sova länge eller mycket för det. Denver vaknar mellan varannan till var tredje timme och vill ha mat som han efter nån minut spyr upp känns det som. Han får ju garanterat behålla mat oxå eftersom han går upp bra i vikt.
Nej nu ska jag försöka få ur Jonne vad vi ska hitta på i dag.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Presentation


Vi är en familj på 2 vuxna och 3 barn. Mina barn är mitt allt och kommer alltid att vara !
Jag är så himla glad att jag har min familj.

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9
10
11 12
13
14 15 16 17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards