momster

Alla inlägg den 12 augusti 2012

Av Veronica helmersson - 12 augusti 2012 15:31

Då ligger man och väntar på att Trinity ska komma hem, hon saknade sin mamma och bad mormor köra hem henne. Kevin ville vara kvar en natt till om han fick så han ska vi hämta i morgon. Men ursch vad tiden går sakta när man väntar.
Under förmiddagen plockade vi lite vinbär så skulle barnens farmor göra saft sen. Annars har vi bara tagit det lugnt.
Håkan och Jonne är ute och fortsätter med altanen så vi är in skickade eftersom de låter så jävligt.
Får se om de kommer ett bild inlägg lite senare i dag eller i kväll.

Av Veronica helmersson - 12 augusti 2012 07:41

Morgon folket !
I går kväll åkte vi in till Anna christian och Logan och hälsade på.
Av nån anledning så blir det sent innan vi kommer iväg därifrån.
Tror vi borde hitta på nått oftare :)
Denver fick ett par skit snygga jeans, vilket jag gillade då Jonne inte rycker om jeans och det är nog de ända han inte vill att jag köper till grabbarna.
Sen så fick jag lite mer kläder och två amnings tröjor till mej :)
Det var gårdagen efter att de två större barnen åkt till mormor.
Vad vi ska hitta på i dag vet jag inte riktigt. Vet bara att jag redan nu är nå grymt rastlös och vill hitta på nått, men vad ?

Fråga mig

2 besvarade frågor

Presentation


Vi är en familj på 2 vuxna och 3 barn. Mina barn är mitt allt och kommer alltid att vara !
Jag är så himla glad att jag har min familj.

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9
10
11 12
13
14 15 16 17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards