momster

Alla inlägg den 21 augusti 2012

Av Veronica helmersson - 21 augusti 2012 21:10

I dag har vi vart in med Kevin till skolan igen och grabben trivs bra.
Jag och de två små åkte in till Johanna, så tog vi en tur på stan innan det var dax att hämta Kevin på skolan.
Efter de åkte vi till Gubbo med Johanna, Theodor och Kevin.
Jag och de 2 små åkte in till Bvc för koll där.


Trinity hade 2,5 års kontroll och skulle träna lite på att rita cirklar och bollar annars var allt bra, men hon vägrade prata i början.
Hon var 90 cm lång och vägde 13,4 kg om jag mins rätt.


Denver växer på som han ska.
En läkare kom in och lyssnade på hjärtat på han då han blir blå om fötterna och händerna utan anledning.
Men vi hade en frisk och fin pojk vad läkaren kunde se. Men de skulle fortsätta ha lite exta koll.
Han spyr oxå nå grymt mycket och har lite svårt att få ut allt så man får vända han på mage eller lyfta upp han ibland för att han ska få ut spyorna. Han sover även på mage och det ökar tyvärr risken för psd (plötslig spädbarns död) så Bvc sköterskan tyckte vi skulle skaffa ett andningslarm så ett sånt blir det.
Men det fanns ju hur många som helst men jag har fastnat för ett som man fick med 2 plattor som man kunde ha på 2 olika ställen så då kan man ha en i vagnen och en i sängen och den hade en barnvakts funktion med ljud.
Men ska spana lite mer innan jag bestämmer mig. Han hade iallafall växt bra. Han väger nu 4920 och är 58 cm lång.


Nej nu färdig yrat av mig och dax för sängen och hoppas man får sova i natt.
Natt natt på er !!!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Presentation


Vi är en familj på 2 vuxna och 3 barn. Mina barn är mitt allt och kommer alltid att vara !
Jag är så himla glad att jag har min familj.

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9
10
11 12
13
14 15 16 17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards